Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > (P) Coca-Cola Lime: succes remarcabil într-un timp record

(P) Coca-Cola Lime: succes remarcabil într-un timp record

La scurt timp de la momentul lansării, produsul mai poate fi găsit doar în anumite variante de ambalaje

Bucureşti, 28 noiembrie 2016 – La începutul lunii octombrie, Coca-Cola România a lansat, în premieră, Coca-Cola Lime, varianta cu aromă de lămâie verde a celei mai iubite şi vândute băuturi răcoritoare din lume. Produsul, creat special pentru piaţa locală şi disponibil doar în România, a intrat pe piaţă cu o atitudine îndrăzneaţă, adresându-se în special persoanelor care ies din tipare, se exprimă neconvenţional şi îşi asumă nonconformismul.

Coca-Cola Lime a mers dincolo de a confirma aşteptările companiei. Le-a depăşit. Consumatorii români au primit cu entuziasm lansarea noii variante de Coca-Cola şi au îmbrăţişat rapid spiritul „lime”. Succesul remarcabil de care se bucură Coca-Cola Lime a depăşit toate estimările, ceea ce face ca, în prezent, produsul să nu mai fie disponibil în ambalajele de 1.25 L şi 2L.

Coca-Cola Lime i-a surprins pe consumatori prin aroma sa revigorantă, iar pe noi ne-a surprins prin rapiditatea cu care se vinde. Astăzi este, într-adevăr, greu să găseşti Coca-Cola Lime, în alte ambalaje decât cele de 250 ml, 330 ml şi 500 ml. Produsul a fost creat special pentru consumatorii din România, iar reacţia autentică pe care a generat-o ne bucură. În prezent facem tot posibilul să readucem Coca-Cola Lime, în toate variantele de ambalaje, înapoi pe rafturile magazinelor, cât mai repede. Le mulţumim consumatorilor şi le promitem că această situaţie este una temporară. ” – declară Jaak Mikkel, General Manager Coca-Cola HBC România.

Coca-Cola Lime a fost dezvoltată pentru România, la solicitarea echipei locale, cu scopul de a veni în întâmpinarea preferinţelor consumatorilor români şi a tendinţelor actuale de consum. Aşteptările echipei Coca-Cola România au fost confirmate şi depăşite. Până la jumătatea lunii decembrie, consumatorii Coca-Cola Lime se pot bucura de această băutură în ambalaje de 250 ml (sticlă returnabilă), 330 ml (sticlă nereturnabilă şi doză) şi 500 ml (pet).

Coca-Cola estimează că, începând cu a doua jumătate a lunii decembrie, Coca-Cola Lime va fi disponibilă la nivel naţional, în toate variantele de ambalaje.

Despre Coca-Cola HBC România

Coca-Cola Hellenic este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă în FTSE4Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați site-urile www.coca-colahellenic.ro și www.thecoca-colacompany.com.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company

Comments

comments

Lasă un răspuns