Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > (P) The Institute a prezentat urmatoarea generatie de creativi romani

(P) The Institute a prezentat urmatoarea generatie de creativi romani

The Institute a organizat la final de octombrie cea de-a doua ediție DIPLOMA, cea mai mare sărbătoare a absolvenților facultăților artistice și vocaționale, o rampă de lansare pentru următoarea generație de creativi români. Evenimentul a fost susținut de: Unicredit, HTC, UPC România, Grolsch, Absolut și NESCAFÉ Dolce Gusto.

Expoziția DIPLOMA a durat patru zile (29 octombrie – 1 noiembrie 2015), a avut loc la Palatul Camerei de Comerț și s-a desfășurat pe o suprafață de 1300 mp. Publicul a putut urmări proiecții de film, spectacole de teatru, recitaluri muzicale și o expoziție cu lucrări de arhitectură, arhitectură de interior, peisagistică, urbanism, artă murală, ceramică/sticlă/metal, design ambiental, design grafic, design industrial, design de produs, design textil și arte textile, foto-video, grafică, modă, pedagogia artei, pictură, sculptură.

În acest eveniment au fost implicate opt universități partenere din București (Universitatea de Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu”, Universitatea Națională de Arte, Universitatea Națională de Muzică, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică “I.L. Caragiale”, Universitatea Politehnică București – Facultatea de Inginerie Mecanică și Mecatronică- Secția Design Industrial, Universitatea Spiru Haret – Facultatea de Arhitectură, Universitatea Hyperion – Facultatea de Arte, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea De Horticultură – Secția Peisagistică), Universitatea de Arte „George Enescu” din Iasi – Facultatea de Arte Vizuale şi Design, Universitatea de Vest din Timisoara – Facultatea de Arte şi Design, Universitatea din Oradea – Facultatea de Arte si Universitatea „Dunarea de Jos” Galati – Facultatea de Arte.

Prin implicarea facultăților creative, organizatorii își propun să genereze un dialog atât între studenții din diferite domenii, cât și între facultăți, care să se dezvolte și să se transforme în parteneriate, proiecte comune, colaborări.

Cea de-a doua ediție DIPLOMA a cuprins lucrările a peste 200 de absolvenți de la peste 20 de discipline creative.


Lasă un răspuns

Sus