Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Divertisment > Louis Vuitton – cel mai puternic brand de lux

Louis Vuitton – cel mai puternic brand de lux

Agentia de analiza si consultanta de brand Millward Brown Optimor a alcatuit topul anual al celor mai puternice nume din industria produselor de lux. Louis Vuitton ocupa prima pozitie, la fel ca si anul trecut, valoarea brandului crescand cu 2%. Urmatorul nume pe lista este Hermes, iar clasamentul mai include branduri precum Gucci, Chanel, Rolex, Fendi si Cartier.

In conditiile starii economice generale, unele branduri de lux au scazut ca cifra de afaceri, in timp ce altele au stiut cum sa isi regandeasca strategia de promovare si chiar au depasit vanzarile din anii trecuti. Pierre Dupreelle, directorul Millward Brown Optimor, a declarat ca exista o cadere a categoriei produselor de lux cu 3% fata de anul 2009. El a explicat ca unele nume ca Burberry si Prada nu au intrat in top 10, dar au facut pasi in digital marketing, iar altele, ca Louis Vuitton si Hermes, s-au descurcat mai bine ca in 2009.

Brandurile care s-au concentrat pe mostenirea lor si pe istoria marcii in locul creatiilor extravagante au avut de castigat. Louis Vuitton a avut o campanie pentru gentile de calatorie, iar Hermes a sponsorizat o competitie de echitatie in Paris. „Ele au raspuns rapid si si-au recentrat pozitia brandului”, a declarat Pierre Dupreelle.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus