Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > (P) Kaufland România lansează un pop-up restaurant gourmet

(P) Kaufland România lansează un pop-up restaurant gourmet

Kaufland

Pentru că mâncarea bună aduce oamenii împreună, Kaufland România lansează primul său pop-up restaurant, reinventând conceptul de fine dining într-o notă fresh și la îndemâna tuturor. Noul spațiu propune o experiență culinară gourmet, cu preparate exclusiviste create de Chef Samuel Le Torrielec, dar oferite la un preț accesibil pentru toți, astfel încât clienții vor achita doar ingredientele.

Restaurantul se află în București, la Si Lounge (zona Pipera, strada George Constantinescu, nr 2-4) și va sta deschis timp de două luni, din 26 martie 2018 și până pe 20 mai 2018. Cu meniuri speciale pentru prânz sau cină, fixe sau à la carte, clienții sunt poftiți la masă în fiecare zi, de luni până sâmbătă, între orele 12:30 – 15:30 pentru prânz și 19:00 – 23:00 pentru cină.

De exemplu, clienții pot opta pentru supe, aperitive precum soté de ciuperci cu ierburi, salată de caracatiță Provençale, tartar de somon cu avocado, diferite tipuri de salate, păstrăv cu risotto, ton la grătar cu niçoise de legume, coq au vin, kafta de vită cu orez, coaste de porc BBQ, tarte Tatin, chevice de somon sau vițel cu sos gorgonzola. La desert, clienții pot savura delicii precum Tiramisu, Crème Brûlée sau tartă cu piersici.

Toate preparatele sunt pregătite exclusiv cu produse din magazinele Kaufland.

,,Prin acest proiect, depășim limitele magazinului și propunem un nou spațiu în care aducem experiența gourmet, exclusivistă, pe mesele tuturor. Vorbim tot mai des despre noul Kaufland, care a devenit mai mult decât un loc de cumpărături: este un fenomen care construiește în afara tiparelor, care invită la reinventare, care conectează și vine în întâmpinarea unor nevoi tot mai noi și sofisticate ale cumpărătorilor. Ne continuăm misiunea de a oferi noi experiențe și de a propune concepte culinare inedite, introduse în premieră pe piața de retail.

Restaurantul pop-up este despre mâncare bună, inspirație și momente fresh. Și pentru a face totul și mai inedit, vom merge cu conceptul pop-up restaurant din loc în loc, din oraș în oraș, reinventându-ne permanent”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.

Prețurile preparatelor încep de la aproximativ 4 lei (pentru supa zilei) și variază în funcție de ingredientele folosite la preparare. Restaurantul are o capacitate de 100 de persoane și este dotat cu parcare. Din dorința de a oferi o experiență desăvârșită, până la cel mai mic detaliu, accesul se face numai pe bază de rezervare la numărul de telefon 0799.919.911. Mai multe detalii sunt disponibile pe: www.popuprestaurant.ro.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus
\n