Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > (P) Un gust clasic intr-o noua sticla

(P) Un gust clasic intr-o noua sticla

Cu peste 85 de milioane de sticle vandute, Alexandrion este lider incontestabil pe piata din Romania si devine in urma procesului de rebranding "Noul Clasic".

Noua sticla de Alexandrion are un design unic si elegant, o forma unica si usor de recunoscut, care pastreaza cateva elemente de baza ale editiei precedente pentru a oferi continuitate brandului. Elementele de noutate ale noului design sunt date de logo-ul Alexandrion imprimat in relief direct pe sticla si linia curbata pozitionata deasupra etichetei. Noua eticheta este compusa din doua parti distincte, care completeaza in mod unitar linia sticlei.

Dezvoltarea noii sticle Alexandrion a inceput in urma cu 2 ani, in urma unei licitatii internationale, castigata de agentia Cartils Branding & Packaging Design din Amsterdam. Cea mai mare provocare a constituit-o gasirea liantului intre realizarea unui design modern si mentinerea identitatii brandului Alexandrion. De altfel, din dorinta de a mentine ADN-ul brandului, noua eticheta a fost dezvoltata in cadrul Departamentul de Marketing Alexandrion.
 


Lasă un răspuns

Sus