Femeia.ro > Timp liber > Film > Recenzie: Friends with benefits – Prietenie cu folos

Recenzie: Friends with benefits – Prietenie cu folos

video_youtube

Imi va fi foarte greu sa vorbesc despre Friends with benefits sau Prietenie cu folos si sa nu fac macar o mica comparatie cu No strings attached. De ce? Va povestesc imediat.

No strings attached a avut premiera in Romania in februarie anul acesta. Ne-a placut? Nu neaparat. N-am iesit de la cinematograf cu zambetul pe buze insa nici foarte nefericiti. Un film absolut neinteresant, care trata o problema de care tinerii din ziua de astazi se tot lovesc. Problema nu este noua, si anume: se poate sex fara dragoste? Barbatii se vor ingramadi sa strige da, iar femeile nu.

Cu ce vine nou No strings attached? Domnisoara striga cu voce tare ca, da se poate, iar el este destul de sceptic. Ne place abordarea, avand in vedere ca, femeile devin, sunt si vor fi din ce in ce mai independente chiar si din punct de vedere emotional. In No strings attached ne intalnim cu Natalie Portman si Ashton Kutcher. Cine n-a vazut inca filmul, mai are o sansa, pentru ca subiectul este reluat cu nerusinare in Friends with benefits.

Prietenie cu folos ne face cunostinta cu cantaretul, pardon, actorul Justin Timberlake si frumoasa Mila Kunis. Despre Mila, nu am sa comentez nimic. Este frumoasa, are atitudine, joaca bine si stie exact care ii este rolul pe aceasta planeta. Despre Justin Timberlake nu am cuvinte de bine, dar sunt subiectiva evident. Cavalerul nostru nu ne da pe spate cu talentele lui actoricesti si sunt convinsa ca a ajuns sa joace in filme doar pentru ca: era prin preajma la cateva filmari iar abdomenul lui lucrat intens la sala trebuia sa ajunga undeva.

Ce nu pot nega insa, este faptul ca in film, cei doi joaca destul de bine impreuna. Se poate vedea ca, in realitate, sunt buni prieteni. Isi cunosc bine miscarile si au si putina chimie, sa ma scuze Jessica Biel pentru asta.

Asadar, povestea este aceeasi ca si in No strings attached: sex fara obligatii emotionale. Se poate? Se poate. Pana in ce punct? Asta ramane sa aflam la cinematograf. Nu iese in evidenta cu nimic acest film. Dar daca iti place distributia si esti un mare fan comedii romantice, atunci vizionare placuta.

• Premiera in Romania: 09.09.2011