Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Lifestyle > Sapte pasi pentru o zi minunata

Sapte pasi pentru o zi minunata

O listă în şapte paşi pentru o zi minunată sunt ca un angajament promiţător şi util. O zi reuşită, după o altă zi reuşită şi înaintea unei alte zile reuşite nu se întâmplă din… întâmplare, ci sunt efectul unei strategii pe care o poate aplica oricine.

Mănâncă ultima masă din zi, devreme. Este primul pas pentru a avea o zi minunată. Este un fapt dovedit că o cină luată la ore mici este secretul unui somn de noapte bun, odihnitor şi sănătos.

Felul în care dormi are un impact major asupra sănătăţii şi starii tale generale. O listă în şapte paşi pentru o zi minunată sunt ca un angajament promitător şi util. O zi reuşită, după o altă zi reuşită şi înaintea unei alte zile reuşite nu se întâmplă din… întâmplare, ci sunt efectul unei strategii pe care o poate aplica roicine.

Mănâncă ultima masă din zi, devreme. Este primul pas pentru a avea o zi minunată. Este un fapt dovedit că o cină luată la ore mici este secretul unui somn de noapte bun, odihnitor şi sănătos.

Felul în care dormi are un impact major asupra sănătăţii şi starii tale generale. O noapte bună, înseamnă o zi reuşită. Deci, dormi cel puţin opt ore pe noapte, culcă-te devreme (22.00-22.30) şi trezeşte-te devreme. Ziua este mult mai lungă când te scoli devreme, decât atunci când te culci târziu.

Nu începe ziua cu cafea, ci cu un pahar cu apă şi un mic dejun sănătos, simplu şi gustos. Cafeaua vine şi ea, dar abia după masă. Efectul tonic al cafelei va dura mai mult, pentru că energia pe care ţi-o dă cafeaua are şi combustibil (alimentele bune mancate dimineaţă).

Respiră adânc. Respiraţia este un fenomen controlat automat. Nu suntem conştienţi asupra respiraţiei, dar imediat ce te vei gândi modul în care respiri o poţi controla voluntar. Inspiră din când în când adânc, foarte adânc şi expiră după câteva secunde în care ţii aerul în plămâni. Este un exerciţiu fantastic cu efecte miraculoase care calmează stresul, creşte concentrarea, odihneşte, mobilizează şi creşte tonusul psihic.

Ascultă muzică. Este dovedit efectul benefic pe care îl are muzica asupra stării generale. Muzica care îţi place are un efect similar cu al unui orgasm, deci relaxează, tonifică psihicul, creşte încrederea în sine, creşte concentrarea şi te mobilizează. Ascultă muzică dimineaţa (nu buletine de stiri stresante la radio sau televizor), ascultă muzică în masină, asculta muziă (la volum mic) în timpul lucrului. Rezultatele sunt benefice mereu.

Fă-ţi un plan pentru fiecare nouă zi. Planificarea este mama înţelepciunii, este cea mai bună armă împotriva pierderi inutile a timpului (ştiai că timpul irosit cu activităţi fără rost este una din cauzele care stimulează frustrarea, depresia, stresul şi nervozitatea). O agendă, un planificator şi o organizare realistă sunt cele mai bune arme pe care le poţi avea pentru a avea o zi minunată.

Gândeşte pozitiv. Nu suntem adepţi teoriilor care spun că e suficient să gândeşti pozitiv pentru ca toată viaţa ta să fie roz, dar abordarea problemelor (inevitabile, de zi cu zi sau a celor pe care trebuie să le duci zi după zi) cu încredere, calm şi în mod pragmatic te va putea duce la rezultate bune şi foarte bune.

Ai acum un plan în şapte paşi pentru a avea zile minunate!

 




Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus