Esti aici
Femeia.ro > Timp liber > Carte > Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz

Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz

Lucrarea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz” este prima carte cu informatii practice din domeniul comunicarii, adresandu-se tuturor celor care doresc informatii concrete despre activitatea specialistilor in relatii publice, fie ca sunt manageri, jurnalisti, reprezentanti ai ONG-urilor sau studenti.

Cartea si-a propus sa ofere cititorilor o prezentare reala a activitatii din agentiile si departamentele de relatii publice, fiind in acelasi timp un instrument de promovare neconventionala pentru parteneri. Totodata, este prima carte publicitara din domeniul comunicarii, beneficiind de sprijinul a peste 20 de parteneri, din diferite domenii de activitate.

Lucrarea este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR” si este scrisa intr-un limbaj accesibil, familiar, fara termeni academici, cuprinzand informatii detaliate despre stilul de lucru si principalele instrumente folosite in relatia cu presa, in cadrul agentiilor de comunicare. Alaturi de studiile de caz, in cadrul fiecarui capitol exista cate o rubrica speciala, intitulata „De-ale lui Stan Patitu'” cu sfaturi practice si solutii la probleme des intalnite in activitatea de relatii publice.

Cartea cuprinde cinci capitole, fiecare dintre ele raspunzand anumitor intrebari ale juniorilor. Primele doua capitole familiarizeaza cititorul cu miturile din PR si cu felul in care sunt structurate agentiile si functiile in domeniul relatiilor publice.

Capitolul 3 detaliaza principalele activitati si instrumente folosite in relatia cu presa, in timp ce capitolul 4 prezinta solutii care pot usura angajarea intr-o agentia, iar capitolul 5 prezinta momente din munca in agentie a unui specialist de relatii publice junior. La finalul cartii, exista un dictionar al termenilor folositi de specialistii de relatii publice, in special „englezisme” si denumiri intrate in jargonul PR-istilor de agentie.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus