Ai un business nou apărut pe piață? Află de ce este importantă optimizarea SEO!

Ai un business nou apărut pe piață? Află de ce este importantă optimizarea SEO!

Conform smartinsights.com, utilizatorii de Internet realizează peste 4 de miliarde de căutări pe Google în fiecare lună. De aceea, o optimizare SEO de calitate este esențială pentru orice business online, indiferent că vorbim despre o afacere nouă sau despre un brand deja consacrat.

În momentul în care realizăm o căutare, motorul de căutare identifică cele mai relevante site-uri. Dacă site-ul tău nu este optimizat pentru expresiile relevante domeniului tău de activitate, atunci Google poate poziționa mai bine site-urile competitorilor tăi. SEO oferă vizibilitate brandului tău, direcționând către site traficul pe care tu îl targetezi. Află de ce trebuie să investești și tu în servicii SEO.

User experience

Acum câțiva ani era foarte simplu să faci SEO – adăugai cât mai multe cuvinte cheie în pagină și erai listat pe prima poziție. În momenul de față, Google ia în considerare cu totul alți factori pentru poziționarea site-urilor în paginile de rezultate. Google își dorește să le ofere utilizatorilor săi cea mai bună experiență în online, motiv pentru care a dezvoltat un nou algoritm care identifică conținutul de calitate. Acesta este capabil să înțeleagă intențiile utilizatorilor și să determine ce informații sunt relevante pentru ei. Totodată, Google urmărește detalii precum viteza de încărcare a paginii, calitatea versiunii mobile sau profilul de linkuri interne și externe. În acest sens, optimizarea SEO te ajută să oferi utilizatorilor cea mai bună experiență posibilă. Mai mult decât atât, trebuie să ai în vedere faptul că un utilizator mulțumit este un utilizator care se va întoarce pe site-ul tău de fiecare dată când are nevoie de produsele/serviciile pe care le oferi.

Reach optim

Oamenii au încredere în motorul de căutare în mod inconștient. Dacă Google poziționează brandul de prăjituri X pe prima poziție, înseamnă că acesta și-a câștigat locul, iar produsele sale trebuie să fie bune. Ulterior, utilizatorii distribuie pe rețelele de socializare experiența lor cu acest brand, iar prăjiturile X devin virale. În online, legea multiplicării funcționează incredibil de repede și înainte să îți dai seama, toată lumea va savura ceea ce Google a recomandat.

Potențial pentru o rată de conversie bună

Marketingul online, inclusiv optimizarea SEO, atrage oamenii care deja caută produsele sau serviciile tale. Pentru a te face remarcat, o poziție bună în Google poate fi un început bun. Gândește-te că utilizatorii respectivi te căutau și te-au găsit la momentul potrivit. Desigur, încă trebuie să îi convingi că ești cel mai bun de pe piață, însă bătălia este deja pe jumătate câștigată. Odată ajunși pe site, aceștia trebuie să găsească un conținut de calitate, care să-i determine să îți devină clienți.

Expunere optimă pentru brand awareness

Așa cum am stabilit deja, oamenii au încredere în modul în care Google listează rezultatele. Dar nu toți utilizatorii cumpără produsele sau serviciile de care au nevoie în momentul în care realizează căutarea. Foarte mulți rețin brandurile care le-au atras atenția și revin după o anumită perioadă de timp. Beneficiind de servicii de optimizare SEO de calitate, te asiguri că vei apărea în prima pagină de rezultate de fiecare dată când respectivele persoane realizează o căutare pe cuvintele cheie targetate de tine. Dacă oferi o experiență de calitate, există șanse mari ca data viitoare să caute direct brandul tău.

Perspective optime despre consumatorii tăi

Dacă site-ul tău este optimizat SEO corespunzător, acesta va crește în termeni de vizibilitate și credibilitate, care în cele din urmă vor conduce la creșterea traficului. Cu ajutorul lui Google Analytics vei putea să afli informații valoroase despre vizitatorii tăi, precum device-ul de pe care au accesat site-ul, locația geografică, zilele și orele la care sunt activi, cât timp au petrecut pe pagina ta și multe altele. Astfel de informații te vor ajuta să determini care este publicul pe care îl targetezi, să îți perfecționezi campaniile de advertising și să determini strategiile pe baza unor cifre reale, nu pe simple presupuneri. Cu cât îți cunoști mai bine clienții, cu atât vei oferi produse sau servicii mai bune. Astfel, ROI-ul (return of investment) poate crește.

 

 

Sursa: Advertising Iagency

Cele mai citite
De Andreea Vasile | 08 octombrie 2025
De Andreea Vasile | 08 octombrie 2025

Așteptările nu distrug relațiile pentru că sunt prea mari, ci pentru că rămân nespuse. Iar atunci când nu sunt comunicate, se transformă în frustrări, tăceri și reproșuri. Dacă în adolescență e firesc să nu știm exact ce vrem, la maturitate ar trebui deja să avem curajul să cerem. Despre cum ne putem exprima dorințele și […]

Citeste mai mult
De Echipa Femeia | 16 februarie 2021
De Echipa Femeia | 16 februarie 2021

    Am facut aseara chec cu lamaie si iaurt. Am gasit o reteta noua intens aromata cu lamaie si pentru ca se facea foarte usor si promitea sa fie buna, am incercat-o. Pot sa garantez ca este un dulce perfect, se face repede, ai mereu in casa ingredientele, este deosebit de parfumat, iar dimineata, […]

Citeste mai mult