Esti aici
Femeia.ro > Promo > (P) Magneziul, aliat în lupta cu stresul și oboseala

(P) Magneziul, aliat în lupta cu stresul și oboseala

magneziu

Organismul este un motor complex care are nevoie de vitamine și minerale pentru a funcţiona la capacitate maximă. Orice dereglare în acest proces complex aduce după sine simptome ce nu trebuie ignorate.

Ne-am obișnuit să punem oboseala, nervozitatea sau migrenele pe seama stresului, a muncii în exces și a problemelor cu care ne confruntăm zilnic. Uneori, nu doar stilul de viaţă ori vreo afecţiune serioasă duc la scăderea nivelului de energie, ci și o dietă inadecvată, săracă în nutrienţi esenţiali.

De ce te simţi fără vlagă?

Una dintre principalele cauze ale oboselii o reprezintă lipsa de somn. Un adult are nevoie să doarmă 7-8 ore pe noapte ca să se odihnească și să își încarce bateriile. Uneori, somnul, chiar dacă durează suficient, nu este unul de calitate. Dar, în cazul în care nu insomnia sau vreo altă afecţiune (anemie, hipotiroidie) sunt vinovate de oboseala inexplicabilă, iar aceasta este însoţită de:

  • crampe musculare
  • dureri de cap sau migrene
  • unghii friabile
  • pierderea apetitului alimentar
  • senzaţie de greaţă
  • diaree
  • dificultăţi de concentrare…

…de vină poate fi lipsa de magneziu. Un nivel optim de magneziu te ajută să fii energică, scade riscul de diabet, osteoporoză, demenţă, previne durerile musculare în caz de efort fizic intens, alungă insomnia. Mai ales pentru sportivi și pentru persoanele care depun o muncă solicitantă, un supliment de magneziu face minuni. Totodată, în perioadele de stres intens și în zilele ciclului menstrual necesarul de magneziu crește.

magneziu

Magneziul – ce trebuie să știi

Aparţine grupului electroliţilor, substanţe chimice cu rol important în toate procesele fiziologice. Este necesar dezvoltării scheletului, pentru reglarea ritmului cardiac și menţinerea tensiunii arteriale în limite normale, pentru performanţa fizică, mentală și pentru susţinerea sistemului osos. Important este și în cazul gravidelor, unde acest mineral are un rol esenţial în scăderea riscului de naștere prematură, și al mamelor care alăptează. Dietele alimentare drastice, sarea, alcoolul și cofeina duc la slaba asimilare a magneziului. În plus, o mare parte din acest mineral este excretată prin urină și transpirație, mai ales dacă faci sport sau treci prin situații stresante.

Doza zilnică recomandată

Ai nevoie de aproximativ 350 mg de magneziu în fiecare zi, pe care le poţi prelua din surse precum legumele cu frunze verzi, cerealele integrale, fructele uscate, fasolea, mazărea, nucile sau bananele (o banană conţine cam 30 mg de magneziu, o cană cu spanac fiert – 150 mg, o ceșcuţă cu quinoa – 180 mg). Însă doar 1/3 din magneziul provenit din dietă ajunge să fie depozitat în organism, de aceea poţi avea nevoie de un supliment.

FORMULĂ IDEALĂ DE MAGNEZIU TO GO de la DOPPELHERZ

DOPPELHERZ magneziu

375 mg de magneziu zilnic pentru:

  • perioade de stres
  • femei însărcinate/mame care alăptează
  • adolescenţi
  • sportivi sau persoane care depun un efort fizic ridicat
  • persoane cu deficienţă de calciu
  • persoane aflate la dietă sau persoane subponderale
  • persoane care consumă regulat alcool

Recomandare pentru utilizare: 1 flacon/zi, minimum o lună.

Formă lichidă, cu administrare ușoară. Beneficiezi de biodisponibilitate ridicată (citrat de magneziu, cel mai rapid absorbit de organism) și de gustul de portocală și lămâie.

PRODUSUL POATE FI COMANDAT ONLINE DE PE SANATATELATINEACASA.RO.

Comments

comments

Lasă un răspuns