
Sunt vremuri de restriște, în care totul este pus la încercare: vigilența noastră, sistemul nostru imunitar, solidaritatea, puterea de reziliență personală, dar și profesională. Într-un timp mai scurt sau mai lung, această criză va trece și, din nefericire, pe lângă tributul uman plătit, vom plăti și un tribut financiar: multe firme, dacă nu se adaptează din mers, vor pieri.
Pentru toți cei care își fac griji pentru afacerea lor, pentru cum evoluează societatea în aceste vremuri de încercare, pentru cum pot păstra echilibrul, dar și umanitatea, iată un ghid de comunicare în perioada crizei generate de coronavirus, pregătit de echipa Tudor Communication, care poate fi accesat pe: https://tudor-communication.ro/corona-virus.
„Manifestă-te solidar cu industria din care faci parte. Manifestă-te solidar cu mediul de afaceri în general. Fii un cetățean responsabil, consideră-te parte activă și proactivă dintr-un sistem global. Sprijină pe ceilalți din lanțul de aprovizionare, industrie, administrația locală, comunitate.
Nu uita de valorile care stau la baza business-ului tău, dar și a ta ca om; în momentele de criză, primul impuls este să uităm de valori. Chiar dacă pare riscant pe termen scurt, proba timpului va dovedi contrariul.”, se spune, printre altele, în acest ghid.
Text și foto: PR