Esti aici
Femeia.ro > Familie > Dieta dupa nastere. Cele mai bune sfaturi

Dieta dupa nastere. Cele mai bune sfaturi

Dieta dupa nastere este una din cele mai mari provocari prin care trec femeile. In fapt nu dieta dupa nastere este problema ci felul in care femeile se recupereaza dupa nastere atat din punct de vedere fizic.

Dieta dupa nastere nu trebuie sa inceapa mai devreme de doua luni dupa nastere

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/03/25/dieta-dupa-nastere-2.jpgRecuperarea si dieta dupa nastere trebuie sa tina cont de faptul ca prioritara este starea de sanatate fizica si psihica a mamei, starea de sanatate a copilului si daca mama alapteaza sau nu.

Kilogramele in plus sunt cel mai mare stres al femeilor dupa nastere. Dieta dupa nastere nu inseamna sa slabesti 10 kilograme in 30 de zile. Organismul femeii este programat sa creasca in greutate in cursul sarcinii, asa ca nu face din kilogramele in pus o drama, dar ia in calcul si faptul ca, tot in mod natural, ai mecanisme naturale ca sa slabesti. Ideal este sa scapi de un kilogram pe saptamana. Dieta sanatoasa si consumul crescut de lichide cu putine calorii sunt solutia ideala dupa nastere.

Dieta dupa sarcina trebuie sa te ajuta sa te recuperezi intr-un interval de timp cel putin egal cu durata sarcinii

Nu abuza de exercitii fizice dupa nastere. Un program normal de fitness poti avea numai la doua-trei luni dupa nastere. Mersul pe jos si exercitiile usoare sunt ideale si le poti face dupa doua saptamani de la nastere.

In dieta dupa nastere sunt obligatorii cel putin 5 mese pe zi. Micul dejun trebuie sa fie masa cea mai consistenta a zilei. Bea si mananca ceva dupa fiecare repriza de alaptat. Nu uita ca a te recupera dupa nastere inseamna o alimentatie bogata si corecta. Mananca la fiecare trei-patru ore si bea apa in fiecare ora. Consuma multe fructe si legume, cereale integrale, proteine ​​slabe, lactate cu continut scazut de grasimi si grasimi sanatoase.

Aliat in dieta dupa nastere este somnul

Epuizarea fizica este una din cauzele care duc la cresterea in greutate sau, in cel mai bun caz, opreste procesul de scadere in greutate. In consecinta somunul este esential pentru recuperarea dupa nastere.

Nu incerca sa imbraci hainele de dinainte de sarcina la cateva saptamani dupa nastere. Te vei deprima si vei face greseli in recuperaea dupa nastere, din dorinta de reveni la dimeniunile tale. Poarta in continuare hainele de gravida, sau macar pe unele dintre ele. Iti vor da satisfactia ca ai slabit si te vor sustine mult mai mult decat crezi in procesul de recuperare. Nu omite ca factorul psihic este esential. Pe masura ce slabesti adauga o noua centura, o camasa mai stramta, o rochie sau o pereche de blugi. Iti vei maguli fizicul si te vei sustine psihic.

Modificarile din cursul sarcinii sunt complexe, dar se produc intr-un ritm, care, desi rapid, este suficient de lent pentru a-ti permite sa te adaptezi. Dupa nastere transformarile sunt bruste si uneori este dificil sa te impaci cu tine insuti.

Accepta schimbarea. Acesta este primul pas in a-ti iubi trupul dupa nastere. Trebuie sa accepti faptul ca dupa nastere unele modificari vor fi pentru totdeauna. Schimbarea nu este doar fizica ci si psihica asa ca iti poti accepta noua imagine punand accent pe modificarile prioritatilor tale. Este o diferenta uriasa intre cea care erai inainte de sarcina si cea care esti dupa nastere, iar copilul tau este parte a acestei schimbari.

Maternitatea te face sa fii mai sexy, iar partenerul tau o sa vada ceea ce vrei tu sa-ti arati

Nu face imensa greseala de a te compara cu alte femei. Este una din marile capcane. Fiecare are un ritm propriu, fiecare are o evolutie proprie dupa sarcina. Comparatia te va face sa te simti inferioara si nemultumita de tine. Dieta dupa sarcina trebuie sa fie blanda, sanatoasa si pe termen lung, cu maximum de respect pentru trupul tau.

 


Lasă un răspuns

Sus