Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > Cinci pasi pentru fund sexy

Cinci pasi pentru fund sexy

Cine nu vrea un fund sexy? Dar daca stai toata ziua pe scaunul de la birou, daca faci putina miscare si daca te chinui cu diete restrictive afla ca dorinta de a avea un fund sexy nu o sa se implineasca niciodata.

Forma perfecta pe care o are un fund sexy este rezultatul unei combinatii intre miscare si exercitii de tonifiere, facute in fiecare zi, dieta sanatoasa si un stil de viata decent. Pentru un fund sexy ai mult de muncit dar, mai ales, trebuie depus efort constant pentru a-l intretine. Un fund sexy este un fund fara celulita, tonifiat si bombat, iar asta inseamna in primul rand indeplinirea a doua conditii: exercitii care sa activeze zona musculaturii fesiere si prevenirea celulitei.

Iata cei cinci pasi esentiali pentru un fund sexyhttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/06/10/fund-sexy-copy-2.jpg

Exercitii lente. Musculatura fesiera are o structura aparte fapt care o face sa fie „indiferenta” la anumite exercitii. Cele care dau rezultate nu sunt cele de forta ci miscarile lente de tensionare si tinere in tensiune a musculaturii fesiere. Genuflexiunile sumo (cele care se fac cu picioarele desfacute, coborand fundul pana la nivelul genunchilor), repetate de 10-15 orie sunt mult mai eficiente decat exercitiile intense.

Fund sexy inseamna copase bine lucrate, asa ca trebuie sa acorzi atentie si acestor zone, pentru ca daca ai coapse modelate, automat fundul tau o sa capete rotunjimea de care are nevoie pentru a intra in categoia posterioarelor sexy. Cea mai buna miscare este urmatoarea. Cu picioarele departate, genunchii indoiti, astfel ca fesele sa fie la acelasi nivel genunghii, tine o minge deasupra capului cu mainile flexate. Din aceasta pozitie, in care stai cateva secunde, ridica-te si impinge mainile in sus. Repeta miscarea de 10-15 ori.

Eficienta exercitiilor creste daca folosesti greutati. Mai ales cand faci anumite tipuri de miscari speciale pentru picioare si muschii fesieri. Exercitiile cu greutati dau rezultate mai repede decat cele fara.

Exercitiile izometrice sunt marea minune pe care o poti face pentru un fund sexy. Revelatia este ca le poti face stand pe scaun la birou. Exercitiile izometrice sunt cele in care pui in tensiune musculatura si stai asa pana nu mai poti! Un exemplu: esti pe scaun si iti contracti puternic si brusc muschii fesieri. Contractia trebuie sa te „ridice in sus”. Mentine contractia cat poti. Este eficienta de la mai mult de doua-trei secunde incolo. Repeta de 10 ori si reia dupa alte 15 minute o noua serie.

Masajul de tonifiere. Un masaj al musculaturii fesiere face minuni. Poate efectiv sa schimbe forma feselor si sa rotunjeasca curbura acestora. Este eficient daca este facut in fiecare saptamana.

Acesta este planul de actiune in cinci pasi pentru un fund sexy.
Le poti pune in aplicare pe toate sau le poti combina. Totul devine mult mai eficient cu o buna hidratare si cu o alimentatie bogata in fructe si legume.

Si un ultim sfat: pentru intretinerea unui fund sexy urca pe scari, punand pe treapta superioara numai jumatate din laba piciorului. Urca incet, sustinandu-te prin contractia muschilor fesieri, cel putin 50 de trepte in fiecare zi. E o miscare de milioane, cu efecte de milioane.

Aici ai alte trucuri pentru un posterior frumos.

 


Lasă un răspuns

Sus