Esti aici
Femeia.ro > Frumusete > Coafura > Dieta pentru par frumos

Dieta pentru par frumos

Dieta pentru par frumos nu este o dieta in sine, ci un stil de viata cu beneficii pentru intregul trup, nu doar pentru par.

Frunze verzi

Vitamina C, precum vitamina ca A existenta din belsug in toate legumele cu frunze verzi, ajuta la reglarea sebumului, la cresterea numarului de foliculi. Cele doua vitamine sunt foarte bine asimilate din legumele cu frunze verzi, acesta fiind si motivul pentru care o dieta pentru par frumos trebuie sa contina din belsug spanac, varza, broccoli si salata.

Linte

Boabele de linte sunt o excelenta sursa de proteine cu beneficii uimitoare pentru par. O singura ceasca de linte este capabil sa ofere peste 90% din doza zilnică recomandata de acid folic, un antioxidant esential care stimuleaza reinnoirea celulara si incurajeaza cresterea parului. Lintea este si o sursa buna de magneziu, care activeaza in special enzimele din pielea scalpului, astfel ca poate corecta dezechilibrele care duc la caderea parului.  

Lactate

In lista cu lactate beneficie pentru par intra… toate. Iaurt, lapte sau branza cu un continut redus de grasime sunt o sursa de calciu si de proteine de calitate superioara, cum ar fi caseina. Lactatele cu grasime integrala sunt printre cele mai bune alegerile pentru un par stralucitor. Si daca iti faci griji pentru silueta, afla ca nu grasimea din lactate este o problema ci adausul de zahar si aditivi.

O dieta echilibrata este secretul unui par frumos. In plus este bine de stiut ca in cursul unor diete restrictive, disociate sau al celor drastice care urmaresc scaderea in greutate, parul are de suferit: cade, isi pierde stralucirea, devine casant sau excesiv de uscat.

Tine minte ca o cura de slabire rapida, in mod special, te scapa de cateva kilograme in plus, dar si de mult, foarte multe fire de par. Este ideal ca in timpul unei cure de slabire severe sa-ti scurtezi parul, pentru a reduce necesarul de nutrienti de care are nevoie. Asta ca sa nu te intrebi de ce iti cade parul.

 

Frumusetea parului nu depinde de produse de styling folosite, ci de ceea ce iti pui in farfurie.

Produsele de styling au rolul de a pune in evidenta frumusetea naturala a parului tau, de a-l cumintii si de al aranja, dar stralucirea si sanatatea parului vine din nutrientii necesari pentru cresterea parului si mentinerea calitatii lui.

Elementele nutritive necesare parului sunt luate din alimente in proportie de 90%, iar tratamentele locale aduc doar 10%.

 

Dieta pentru par frumos nu este o dieta minune, dar include acele alimente care fac bine in general trupului, si implicit si parului.

Orez brun

Aceasta cereale integrala nu iti oferea doar senzatie de satietate rapida, dar ca urmare a continutului bogat de fibre si vitamine B si E, si a procentului mare de proteine de calitate, are capacitatea de a fortifica cuticulele parului si de a-l face mult mai rezistent la agenti externi care afecteaza parul. In plus, uimitoarele combinatii de substante nutritive din orezul brun stimuleaza cresterea parului.

Somon

Acest peste gras ar trebui sa fie consumat de toata lumea, obligatoriu, pentru beneficiile uriase pe acre le aduce sanatatii. In afara de acizi grasi omega 3, vitali pentru sintetizarea vitaminelor liposolubile, somonul contine un mineral vital pentru par: zinc. Zincul combate matreata, caderea parului si determina ingrosarea firului de par. Zincul se gaseste si in semintele de soia, in nuci, si in galbenusul de ou, in drojdiea de bere si in dovleac, dar absorbtia de zinc este diferita de la aliment la aliment. Zincul din somon este insa cel mai bine asimilat de organism. Poti manca orice fel de alti pesti cu carne grasa: sardine, hering, sardele.

  • Tu ce tip de par ai?

Afla pe pagina urmatoare alte alimente care trebuie incluse in dieta pentru par frumos.


Lasă un răspuns

Sus