Esti aici
Femeia.ro > Promo > 5 beneficii ale mersului pe bicicleta in timpul sarcinii

5 beneficii ale mersului pe bicicleta in timpul sarcinii

Stii ca este la fel de important sa faci exercitii fizice in timpul sarcinii ca si inainte. Activitatile pentru care optezi pentru a te mentine in forma pot fi din cele mai diverse, iar daca printre ele se numara si mersul pe bicicleta, nu ar trebui sa renunti la acest tip de miscare.

Daca ti se pare periculos la un moment dat sa mai pleci in oras pe bicicleta sau sa pedalezi prin parc, atunci poti opta pentru bicicleta medicala, fie la sala, fie la tine acasa. Oricum ar fi, pedalatul iti va face bine pe mai multe planuri.

Nu uita insa ca, indiferent de optiunea ta, sa iti iei cateva masuri de siguranta si sa nu iti risti sanatatea:

1. Daca exersezi regulat si te mentii in forma, la fel va ramane si fatul, iar cand va veni momentul nasterii, vei fi mai sigura pe tine ca poti sa treci peste acest moment. In plus, riscul complicatiilor aparute la nastere sunt mai reduse, existand chiar posibilitatea sa nu apelezi la cezariana si nici sa ai surprize neplacute, de genul unor rupturi de membrane.

2. Pedalatul stimuleaza grupele mari de muschi de la nivelul picioarelor, spatelui si abdomenului. Astfel, iti vei tonifica musculatura si vei observa ca durerile de spate nu vor mai fi atat de dese si atat de acute, datorita faptului ca mersul pe bicicleta iti ofera si o pozitie ferma a corpului.

3. Prin tonifierea musculaturii, iti vei intari si oasele, iar pedalatul va favoriza circulatia sangelui din picioare, ceea ce va rezulta in mai putine vene sparte aparute pe pulpe si un risc mai mic pentru umflarea gleznelor. De asemenea, exercitiul fizic te va ajuta sa iti fortifici si muschii pelvieni, acest lucru fiind benefic atunci cand vine vorba de senzatia de urinare pe care cele mai multe gravide nu o pot amana.

4. Daca mentii un program regulat de activitati fizice, iti va fi mult mai usor sa iti recapeti silueta dupa ce l-ai adus pe lume pe bebe si vei in forma mult mai curand decat daca nu ti-ai fi pastrat ritmul de exercitii.

5. Efectele psihologice sunt si ele de luat in seama, pentru ca mersul pe bicicleta te ajuta sa te relaxezi, sa iti indepartezi gandurile rele si sa iei efectiv o pauza de la rutina.

Comments

comments

Lasă un răspuns