Esti aici
Femeia.ro > Promo > Adevarul despre cura cu supa de varza

Adevarul despre cura cu supa de varza

De celebra ce-a ajuns, supa de varza se vinde si sub forma de capsule de slabit. Totusi, cat de eficienta este? Si cat de sanatoasa?
Supei de varza i s-a dus buhul ca arde cu harnicie grasimile, in timp ce contribuie cu extrem de putine calorii la fluxul energetic al organismului.

Toate-s bune si frumoase pana ce se ajunge la abuzuri: femeile dornice sa piarda-n greutate mult si repede depasesc perioada recomandata pentru aceasta dieta (sapte zile) si-si priveaza corpul de nutrienti esentiali. Astfel, ajungi sa te intrebi: de ce slabesc aceste femei? Pentru ca mananca aceasta supa sau fi indca au renuntat la orice alta mancare? Pe scurt, iata argumentele pro si contra acestui aliment-vedeta:

Pro

  • In sapte zile, slabesti 4-5 kilograme.
  • Este usor de facut, ieftina si gustoasa.
  • Asigura cantitatea zilnica de fibre necesare organismului.
  • Regleaza tranzitul intestinal.

Contra

  • Induce o senzatie de slabiciune.
  • Priveaza organismul de grasimi bune si proteine.
  • Este plictisitor sa mananci zile-n sir acelasi fel de mancare.
  • Uneori, poate produce crampe abdominale, diaree, gaze.
  • Dupa finalizarea dietei, se poate instala efectul yo-yo: pui la loc mai multe kilograme decat ai dat jos.

Cum se face supa de varza

Toci o varza si o sarezi. Cureti, speli si maruntesti doua cepe, o jumatate de capatana de usturoi, doi morcovi, doua tije de telina. In oala de supa, calesti cinci minute, in putin ulei de masline, ceapa si morcovii rasi, adaugi tija de telina si condimentezi cu piper. Torni 2 l de apa si pui totul la fiert.
Cand incepe sa clocoteasca, adaugi varza, apoi 1-2 foi de dafi n, usturoiul pisat, o cescuta de otet de mere si un pic de sare.
Lasi doua ore la foc mic si mai pui apa daca scade prea mult. Cu o jumatate de ceas inainte de a lua supa de pe foc, adaugi pasta de tomate si patrunjel taiat marunt.

Meniu echilibrat pe sapte zile

  • Ziua 1: fructe (nu banane); de preferat, pepene galben sau rosu
  • Ziua 2: salata verde, un cartof fiert, cu ulei
  • Ziua 3: ce ai voie in zilele 1 si 2, mai putin cartoful
  • Ziua 4: 3 banane, 2-3 cani cu lapte degresat
  • Ziua 5: 300-500 g carne de vita, pui sau curcan fara piele si grasime, 3 rosii
  • Ziua 6: carne de vita (curcan) cat doresti, vegetale cu frunze verzi (nu cartofi !)
  • Ziua 7: orez, mazare, suc de fructe neindulcit,legume

 

Comments

comments

Lasă un răspuns