Esti aici
Femeia.ro > Promo > Construieste-ti dieta ideala in 5 pasi

Construieste-ti dieta ideala in 5 pasi

Daca mananci in oras, nu vei putea sti cu siguranta ce fel de grasime s-a folosit si cata, la prepararea felului de mancare pe care l-ai comandat. Poti totusi sa alegi feluri mai usoare (paste cu legume, peste sau carne la gratar). Si controleaza cat ulei adaugi la salate: 1-2 lingurite (si un pic de lamaie sa otet) e suficient.

Alterneaza carnea si pestele

La pranz si la cina nu te lipsi de un fel doi. Si incearca sa le variezi cat mai mult posibil: spune da carnii de 3-4 ori pe saptamana, pestelui si branzicii de 2-3 ori fiecare si oualelor de 1-2 ori.

Alege apa

Nu uita ca organismul tau are nevoie de lichide: cu un litru si jumatate de apa pe zi vei fi mereu in forma, iar riscul sa te ingrasi va fi mai mic. Limiteaza, in schimb, celelalte bauturi, alcoolice sau non-alcoolice. Si fereste-te de coktail-uri, care sunt adevarate bombe calorice.

Spune-mi cat vrei sa slabeste ca sa-ti spun cat sa mananci

Pentru 3 saptamani

  • -8 kg – meniu de 800 calorii/zi
  • -6 kg – meniu de 1000 calorii/zi
  • -4 kg – meniu de 1200 calorii/zi
  • -3 kg – meniu de 1300 calorii/zi
  • -2 kg – meniu de 1400 calorii/zi

Insa fii atenta la numarul de calorii!

Traiasca pastele!

Dar si orezul si alte cereale, cum ar fi orzul. Surse bogate in carbohidratati, acestea sunt alimentele de baza ale unei alimentatii sanatoase. Incearca, prin urmare, sa le introduci in meniul tau cel putin o data pe zi (la pranz sau la cina). Si cand nu le consumi, insoteste felul doi cu o chifla sau cu o granitura de cartofi.

Nu, renuntarilor

Cu cat renunti mai mult, cu atat de frustrezi mai mult. Iar indeplinirea unei mici pofte pe zi te poate ajuta si sa tii in frau atacurile de foame. Prin urmare nu te abtine foarte mult: bucura-te din cand in cand de o inghetata sau de o feliuta de pizza. Dar fii atenta sa nu depasesti maximum 1.700 de calorii pe zi.

Comments

comments

Lasă un răspuns