Esti aici
Femeia.ro > Promo > Cum sa-ti recapeti silueta in 6 saptamani

Cum sa-ti recapeti silueta in 6 saptamani

 Important este sa-ti acorzi timp. Organismul are nevoie de un ragaz pentru a readuce nivelul de hormoni la cel de dinaintea sarcinii. Si reducerea volumului de sange – crescut in timpul sarcinii – necesita timp, ca sa nu mai vorbim de stratul adipos. Nu dispera, pentru ca, uite, se poate slabi si fara dieta!

Alapteaza

Exista doua motive pentru a nu reduce caloriile imediat dupa nastere: aportul caloric ajuta organismul sa se vindece si apoi sa produca lapte. Vrei sa slabesti mai rapid? Alapteaza cat mai mult. Organismul va consuma multe calorii pentru a produce laptele necesar hranirii copilului.

Trabaluieste prin casa

Ai grija de micut si rezolva cat mai multe din treburile gospodaresti, insa fara sa te epuizezi. Orice consum de calorii te va ajuta sa pierzi mai usor si din surplusul de kilograme.

Mananca regulat

Mananca putin si des. Ca in orice regim de slabire, consumand putina mancare, dar la ore fixe si la intervale scurte – trei mese principale si doua gustari – vei creste metabolismul si vei putea reduce drastic senzatia de foame, evitand astfel aparitia poftelor.

Plimba-te

Mergi mult pe jos. Profita de plimbarile de care bebe are nevoie si mergi cel putin jumatate de ora fara sa te opresti. Mersul intr-un ritm constant ajuta la topirea grasimii.

Hidrateaza-te

Bea multa apa si ceaiuri pentru alaptare. Aceste lichide te vor ajuta sa maresti productia de lapte, dar si sa elimini surplusul de kilograme. Un studiu arata ca cei care beau apa rece pierd mai usor kilogramele in plus decat cei care consuma aceeasi cantitate de apa, dar la temperatura camerei. Rezultatele se vad mai rapid daca bei apa inainte de o activitate fizica. Temperatura mica a corpului va cere mai multa energie consumata pentru a incalzi apa, de unde si un consuma mai mare de calorii.

Apeleaza la masaje

Masajul te ajuta sa te relaxezi, sa alungi tensiunea musculara si sa-ti definesti mai usor silueta prin stimularea metabolismului bazal.

Mareste viteza

Transforma banala plimbare prin parc intr-un adevarat antrenament. Tine mainile pe langa corp si coatele indoite la 90 grade. Acesta pozitie te va face sa mergi mai rapid si sa arzi cu 19% mai multe calorii.

Danseaza 15 minute pe zi

Pune-ti muzica favorita si danseaza dupa cum iti permite starea fizica. Rezultatele apar in cateva saptamani. In plus, muzica si miscarea te vor relaxa psihic.

Sfaturi pretioase:

Alege alimente sanatoase – consuma multe legume, fructe si cereale integrale. Cele trei grupe de alimete sunt o optiune buna pentru orice femeie care incearca sa piarda in greutate.
Evita sa iei suplimente care favorizeza pierderea in greutate – ingredientele acestora nu sunt indicate femeilor insarcinate si nici celor care alapteaza.
Mizeaza pe sport – Dupa sase saptamani intreaba medicul ce fel de exercitii poti face. Inotul si exercitiile de tip cardio (banda, stepper, bicicleta) fac adevarate minuni pentru silueta.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns