Esti aici
Femeia.ro > Promo > Slabeste cu peste!

Slabeste cu peste!

Iata care e masura corecta in consumul acestui aliment grozav de laudat!

Deseori, multe doamne dormice de silueta fi na aleg calea cea mai usoara a consumului de peste: salata cu ton sau cu somon afumat. In ambele cazuri, benefi ciile conceptului de salata contracareaza doar o parte din dezavantajele consumului de peste din conserva (speram ca macar era ton in suc propriu, nu in ulei) sau ale celui afumat. Cu toate astea, salata e mult mai indicata decat clasicul peste prajit in malai (bineinteles, servit cu mamaliguta si mujdei), asa cum ai fost invatata sa-l consume in familie.

Combina-l corect!

Oricat ar fi el de salvator de siluete, plin de proteine si de acizi grasi esentiali omega 3, pestele trebuie mancat dupa niste reguli; altfel, strici orzul pe gaste.

Cat mananci: nutritionistii recomanda maximum trei portii (200 g) de peste gras (somon, ton, sardele, macrou) pe saptamana; altfel, ai voie pana la sase portii de peste slab pe saptamana (salau, pastrav, stiuca, platica, cod).
Incearca totusi sa nu elimini acele portii de peste gras din meniul tau, pentru ca vin cu cele mai mari cantitati de acizi omega 3!

Cu ce-l mananci: cea mai sigura alegere pentru o persoana care nu numai ca incearca sa tina sub control senzatiile neplacute de dupa masa (balonari, arsuri, indigestie), dar doreste sa scada cel putin o masura la pantaloni este sa combine pestele cu legume, preparate sub forma de salate, la gratar, soteuri.

Asocierea cu cartofi (fie ei si natur) duce la o digestie ingreunata si pierderea nutrientilor din alimentele combinate. Asta se intampla din cauza alaturarii de carbohidrati cu amidon (alimente condensate) cu protein (tot din alimente condensate). La o masa, este indicat consumul unui singur aliment de acest gen. La fel de nerecomandat este sa pui pestele langa o garnitura de orez sau sa-l amesteci cu paste.

Foloseste pestele asa!

Slabesti pana la patru kilograme intr-o saptamana cu urmatoarea dieta:

  • Mic dejun: patru linguri de müsli (atentie, fara zahar!) amestecate cu trei linguri de iaurt slab
  • Gustare: o portie de fructe (se combina fructe de acelasi fel – de exemplu, citricele intre ele)
  • Pranz: o salata cu peste proaspat, asezonata cu zeama de lamaie si un pic de ulei de masline
  • Gustare: un pumn de nuci sau migdale
  • Cina: peste la gratar sau in folie, la cuptor, cu garnitura de legume la gratar ori legume sote (fara dovlecei, fasole pastai, mazare, deoarece contin amidon)
     

Comments

comments

Lasă un răspuns