Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > 6 trucuri pentru un abdomen plat

6 trucuri pentru un abdomen plat

 

Mananca atunci cand trebuie

Ia o gustare plina de proteine intre orele trei si patru dupa-amiaza. Poate fi vorba de un baton proteic sau o bucatica de branza semidegresata ori de niste migdale cu un pic de iaurt. Aceasta gustare iti mentine glicemia la un nivel optim, ceea ce determina un nivel normal de insulina in organism, iar insulina este un hormon implicat in depunerea de grasime in zona taliei.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/10/19/abs-art1.pngConsuma cat mai putin zahar

In aceste conditii, nivelul de insulina este mentinut la cote joase, in schimb creste nivelul de glucagon, al doilea hormon pancreatic implicat in pastrarea echilibrului glicemic. Iar acesta actioneaza in beneficiul tau: ca sa-si faca treaba, glucagonul foloseste grasimea abdominala drept combustibil.

Da sarea pe piper cayenne

„Sarea-n bucate“ retine apa in organism, o alta cauza a unui abdomen proeminent. Prima miscare este sa schimbi sarea fina de masa pe care-o folosesti cu sare de mare ori sare kosher (un sortiment de sare cu bobul mai mare, fara aditivi, fara conservanti), care contin mai putin sodiu. Sau, cel mai bine, da sarea pe piperul cayenne, care iti impulsioneaza metabolismul.

Adu-ti aminte de fructele de padure

O dieta bogata in coacaze negre poate sa previna depunerea grasimilor in zona abdomenului, conform unui studiu facut la Universitatea din Michigan. Amesteca-le in bolul cu cereale de la micul dejun, in salatele de la pranz sau in iaurtul de seara.

Fii “integralista”

Este de mare ajutor dietei tale daca inlocuiesti produsele din orez si cereale rafinate cu cele din orez brun si cereale integrale. Un studiu care a comparat un grup de adulti afl ati la cura de slabire incluzand cereale integrale si un grup de adulti aflati la aceeasi cura de slabire, dar cu produse din cereale si orez rafinate a stabilit ca subiectii din primul grup au pierdut mai multa grasime abdominala decat ceilalti.

Cumpara-ti o minge

Nu una obisnuita, de fotbal, ci dintr-acelea mari, cunoscute sub denumirea de „minge de pilates“ sau „minge de gimnastica“. Urmatorul exercitiu este fantastic atat pentru muschii abdominali superiori, cat si pentru cei inferiori. Culca-te pe spate pe podea, cu mainile intinse deasupra capului. Apuca mingea si ridic-o usor pana deasupra fetei, tinand bratele intinse.

Din acest punct, misca simultan bratele si picioarele spre piept, pana ce mingea intalneste genunchii indoiti. Prinde mingea cu genunchii si incearca s-o pui pe podea, in timp ce te intinzi la loc, cu mainile deasupra capului, ca in pozitia initiala. Repeta acest schimb al mingii intre brate si picioare de 10-12 ori, intr-un ritm foarte lent, rastimp in care te straduiesti sa mentii coloana lipita de sol (mare parte din eforturile depuse de muschii abdominali se va concentra aici). Trei antrenamente saptamanale de acest gen vor face minuni.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns