Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Alimente de slăbit. Cele mai bune alegeri de vară

Alimente de slăbit. Cele mai bune alegeri de vară

Pentru a accentua efectele unei diete pentru scăderea în greutate există alimente de slăbit, iar aceasta este lista cu cele mai bune alegeri de vară. Toate acestea pot fi considerate alimente pentru slăbit pentru că ajută o dietă care are ca scop scaderea în greutate. În plus sunt la îndemână și din abundență, acum, vara.

Fructul ideal pentru slăbit este pepenele, pentru că este bogat în minerale (betacaroten, magneziu, fosfor, calciu, fier, cupru și zinc). În plus, are calități laxative care accelerează tranzitul, evitând astfel stocarea alimentelor și luarea în greutate. Și conținutul mare de fibre este un atu în favoarea ”abdomenului plat”, iar aportul caloric este scăzut (38 calorii în 100 de grame).

Ceaiul este și el indicat vara. Prima sa calitate este că nu aduce nici o calorie, iar celălalt atu îl constituie faptul că polifenolii ajută la arderea lipidelor. În plus, proprietățile sale diuretice facilitează eliminarea toxinelor.

Puternic antioxidant, lămâia este un important aliat pentru sănătate. Foarte bogată în vitamina C, ajută organismul să digere mai bine alimentele, activând secreția bilei. Acidul citric din lămâi contribuie la înlăturarea depozitelor de grăsimi și proteine din stomac, iar valoarea sa calorică este nesemnificativă.

Și ananasul este cunoscut ca unul din cele mai bune fructe pentru slăbire. El conține bromelaină, enzima prin excelență care arde grăsimile. Aceasta favorizează eliminarea lipidelor, ducând la distrugerea țesuturilor celulitice.

Ridichile negre, foarte bogate în proteine vegetale și iod, au calitatea de a tăia pofta de mâncare. Ele activează funcționarea tiroidiană și au efect detoxifiant.

Mărarul conține peste zece compuși antioxidanți, în principal flavonoide, care înlătură radicalii liberi. Este foarte bogat în potasiu și calciu. În plus asigură astfel necesarul de minerale.

Morcovii au un conținut ridicat de carotenoide (vitamina A), betacaroten și alfacaroten. O porție de 100 g de morcovi asigură mai mult de jumătate din nevoia zilnică de vitamina A a unui adult. În plus, conțin și vitaminele B și K, având și o cantitate semnificativă de potasiu, calciu, magneziu și fier.

Roșiile sunt bogate în magneziu, calciu și vitaminele C și B9. Calitățile lor diuretice asigură eliminarea unei mari părți a toxinelor, evitând astfel depozitarea lor. Le poți manca pricând, în orice cantitate!

Datorită marii cantități de fibre, zmeura facilitează tranzitul. Ea este bogată și în vitamina C, magneziu și calciu.

Castraveții, alcătuiți în proporție de 97% apă, sunt cel mai bun diuretic din lista cu alimente de slăbit. Castraveții accelerează tranzitul intestinal și favorizează pierderea în greutate.

Consumă toate aceste alimente de slăbit fie că ești sau nu la dietă pentru că toate, împreună sunt un imens beneficiu pentru sănătatea și frumusețea ta.

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: FreeDigitalPhotos


Lasă un răspuns

Sus