Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cele mai bune 10 alimente pentru femei

Cele mai bune 10 alimente pentru femei

Femeile sunt diferite de barbati, iar in consecinta metabolismul feminin este diferit de cel masculin, motiv pentru care dieta femeilor are o serie de particularitati. Dupa cum exista alimente bune pentru barbati exista o lista cu cele mai bune 10 alimente pentru femei.

Cele mai bune 10 alimente pentru femei

Avocado este bogat in grasimi monosaturate, vitamine, minerale si antioxidanti care accelereaza metabolismul si sustin o piele hidratata si sanatoasa. Practic o femeie trebuie sa manance in fiecare zi o jumatate de avocado sau trei fructe de avocado pe saptamana.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/02/04/pohudenie-holodom-novosibirsk83.jpgOuale sunt binevenite in dieta femeilor pentru beneficiile pe care le aduc pielii si pentru capacitatea lor de a scadea nivelul de colesterol, dar si pentru aportul de proteine.

Legumele verzi sunt esentiale in dieta femeilor si fac parte din cele 10 alimente pentru femei. In grupul de legume verzi intra broccoli, spanacul, varza si toate legumele cu frunze verzi. Acestea aduc clorofila, un antioxidant esential, dar si vitamine si minerale.

Cacaua cruda are capacitatea de a ameliora simptomatologia legata de menstruatie. In plus echilibreaza furtunile hormonale lunare ale femeilor si confera o stare de bine. Poti adauga pudra raw de cacao in iaurt, peste cereale sau in lapte.

Iaurtul este unul din cele 10 alimente pentru femei. Contine calciu si protejeaza impotriva afectiunilor digestive si intestinale. O femeie trebuie sa manance in fiecare zi cel putin un iaurt. Beneficiile sunt imense.

Grasimile din peste sunt fundamental necesare femeilor, pentru ca acestea au nevoie de un aport crescut si constant de omega 3. Pestele gras creste nivelul de serotonina din creier, iar efectul este cu mult mai accentuat la femei, comparativ cu barbatii. Pestele gras previne depresiile si mentine pielea tanara.

Ovazul si taratele de ovaz
sunt printre cele 10 alimente pentru femei. Acestea aduc fibre, minerale si proteine. Ovazul are capacitatea de a reduce nivelul colesterolului din sange, regleaza presiunea arteriala si previne bolile cardio-vasculare. Ovazul previne cancerul de colon, constipatia si este o sursa excelenta de acid folic si vitamina E. Contine zinc, cupru, fier, mangan si magneziu, toate minerale esentiale pentru metabolismul feminin.

Fructele de padure contin o cantitate uriasa de antioxidanti si alte fitochimicale care previn cancerul, mentin sanatatea ochilor si a pielii, scad colesterolul si contribuie la eliminarea lipidelor. Contin vitamine, minerale si fibre. Fructele de padure congelate sunt la fel de bune ca si cele proaspete, asa ca poti profita de beneficiile lor in tot cursul anului.

Cartofii dulci
sunt legume care intra pe lista cu 10 alimente pentru femei. marele lor beneficiu este acela ca scad glicemia si aduc vitamine si minerale din categoria celor pretioase pentru femei.

Nucile sunt o binefacere in dieta femeilor. Este bine daca poti manca 3-4 nuci in fiecare zi. Grasimile sanatoase pe care le contin contribuie la mentinerea siluetei, previn acumularea de grasime in zona abdomenului si riscul aparitiei diabetului de tip II. Nucile contin seleniu care actioneaza ca un inhibitor al celulelor canceroase. Nucile optimizeaza tensiunea arteriala, previn artita si inhiba simptomatologia asmului.

Toate aceste 10 alimente pentru femei trebuie incluse constant in dieta zilnica. (Otilia Ignat)


Lasă un răspuns

Sus