Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Cele mai bune alimente de vara

Cele mai bune alimente de vara

O lista cu cele mai bune alimente de vara, in cadrul dietei de vara este necesara si utila. Din mai multe motive: te ajuta sa te pastrezi in forma, te hidrateaza, iti sustin silueta si te iti aduc necesarul de nutrienti, d ela vitamine la minerale, de la grasimi sanatoase, la proteine.

Fasolea si lintea

Acestea au fost incluse pe nedrept pe lista cu alimente care ingrasa. Efectul lor este exact opus si sunt unele din cele mai bune alimente de vara. Ambele sunt superstaruri in ceea ce priveste nutritia, sunt bogate in proteine, fibre, carbohidrati complecsi, fier, magneziu, potasiu si zinc. Combinatia functioneaza ca o pilula de slabit si nu are efecte secundare. Adauga fasole si linte in supe, tocanite, salate, sau consuma-le sub forma de hummus, combinate cu nautul.

Pepenele verde

Acesta este fructul verii. In plus este un „dulce” natural, fara complicatii. Pepenele verde este o buna cale de hidratare, este sarac in calorii si plin de vitamina C si A, potasiu si licopen.

Cartofi dulci

Ca si fasolea cartofii dilci sunt o combinatie benefica de nutrienti. In plus au capacitatea de a tine sub contol senzatia de foame. Sunt o buna sursa de beta-caroten, vitamina C, fibre si potasiu si sunt o leguma versatila. Daca ai ocazia, nu-i ocoli in vacante pentru ca sustin pielea sa faca fata efectelor razelor solare.

Varza rosie

Este salata ideala pentru ca este o foarte buna sursa de fibre, vitaminele A, D si K, acid folic si o gramada de minerale benefice. Este genul de leguma care se poate manca fara limite, cruda, si merge alaturi de orice: si impreuna cu alte legume, dar si alaturi de carne.

Rosiile conservate, sucul de rosii si rosiile proaspete

Vara este perioada rosiilor, dar asta nu inseamna ca trebuie sa uiti de sucul de rosii si de rosiile conservate. Rosiile sunt un beneficiu enorm pentru sanatate si protejeaza pielea de efectele soarelui de vara. In plus au putine calorii, hidrateaza bine si merg alaturi de orice, fie sub forma de salata, fie in pahar, sub forma de suc.

Iaurtul simplu

Este una dintre cele mai bune surse de proteine si, prin aceasta, un aliment care combate apetitul sau, dupa caz, il tine sub control. Iaurtul nu trebuie sa lipseasca din dieta zilnica. In plus calciul, pe care iaurtul il contine din belsug, este un mineral care blocheaza depunerile de grasime in tesuturi.

Comments

comments

Lasă un răspuns