Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cele mai rele alimente

Cele mai rele alimente

Se poate spune despre aceste cele mai rele alimente ca sunt inamicul public numarul 1, ca urmare a combinatiei nutritionale pe care le contin. Cele mai proaste alimente contin prea multi carbohidrati de proasta calitate, multe glucide, absenta proteinelor, a mineralelor si vitaminelor.

Cafele-prajituri, preferate de femei pentru gustul si savoarea lor au multe ingrediente grase si mult zahar. O asfel de cafea poate ajunge la 400 de calorii si o doza masiva de carbohidrati.
Varianta buna: cafea simpla cu lapte degresat sau cafea neagra fara zahar sau ceai aromat cu lapte.

Covrigi opariti.
Sunt irezistibili dar daunatori mai ales consumati calzi cu unt, miere ori diverse dulceturi. Consumati in fiecare zi iti omoara silueta si sanatatea.
Varianta buna: briose cu ovaz, paine integrala prajita, biscuiti cu faina de ovaz.

Sucuri din fructe, indulcite. Un pahar poate sa aiba 75 de grame de carbohidrati si 64 de grame de zahar, ceea ce este enorm.
Varianta buna: fructele sau sucuri naturale proaspat stoarse, fara adaus de zahar

Aluaturi dulci coapte. In categorie intra briosele din cafenele si restaurante sau de la colt de strada, dar si cele facute in casa din faina alba. Acestea au 64 de grame de carbohidrati si 30 de grame de zahar.
Varianta buna: aluaturile facute din faina de obvaz sau faina integrala, indulcite cu miere si sirop adaugat dupa coacere.

Iaurt cu fructe. Aparent sanatos aceste este o mare pacaleala pentru sananate. Iarutul cu fructe este consumat de multe femei, fara sa-si dea seama ce greseala fac. Iaurtul in sine este cat se poate de sanatos, dar cel cu fructe are si mult zahar de obicei, continand circa 25-30 grame de carbohidrati pe portie.
Varianta buna: iaurtul simplu sau iaurt simplu in care adaugi miere si cacao sau seminte coapte sau cel cu fulgi de ovaz si fructe proaspete, fara zahar.

Stafide in glazura. Acestea sunt niste dulciuri iubite de multa lume si putini se pot opri la doar cateva stafide. Un sfert de cana contine in jur de 20 de grame de carbohidrati si 19 grame de zahar. Aceeleasi riscuri le au si alunele in ciocolata sau glazuri albe.
Varianta buna: alune si stafide simple sau ciocolata neagra, dar separat.

 


Lasă un răspuns

Sus