Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Combinatii care nu te ingrasa

Combinatii care nu te ingrasa

Reusita dietei consta in asocierile potrivite si in combinatii care nu te ingrasa! A manca ce trebuie, cand trebuie si, desigur, in combinatia ideala, reprezinta secretul din spatele taliei de viespe. Asta fiindca organismul se foloseste de anumite enzime, care doar in formula potrivita, dau randament maxim. Asocierile alimentare optime nu doar iti regleaza greutatea, ci iti ridica si tonusul si iti asigura o sanatate de fier.

Proteine impreuna cu lipide

Pentru a slabi, nu-i suficient sa apelezi la combinatia lipide si proteine. Trebuie sa eviti alimentele cu grasimi trans, periculoase pentru sanatate, si pe cele cu continut ridicat de grasimi. Opteaza pentru grasimile mononesaturate, precum uleiul de masline sau de rapita. Dintre grasimile saturate, sunt recomandate carnea slaba, de curcan, de vita si cea de pui, fara pielita. Proteinele sunt esentiale in constructia celulelor vitale. Adauga in dieta ta proteine sarace in grasimi – peste, oua, lactate slabe. La acestea se pot adauga legume proaspete.

Glucide, in nici o combinatie

Fructele nu fac bine nici pentru digestie, nici pentru silueta cand sunt consumate in asociere cu alte alimente. Sunt pline de apa si se digera foarte usor, corpul beneficiind din plin de toti nutrientii. Daca asociezi fructe cu branza, de exemplu, cea din urma, fiind o lipida, se va digera mai greu si va incetini absorbtia principiilor hranitoare din fructe. La fel se intampla si cu legumele asociate in special cu grasimi saturate de tipul fripturii grase. Ideal este, deci, sa consumi fructele ca masa separata.

  • Vitaminele care ard grasimi

Fibrele, obligatorii in dieta

Cerealele si, in general, alimentele proaspete cu continut ridicat de fibre nu au voie sa lipseasca din dieta ta. Fulgii de ovaz la micul dejun, in combinatie cu un iaurt slab fac minuni pentru digestie si tranzit si contribuie la arderea grasimilor. Nu uita sa elimini complet carbohidratii rai, din paine, paste, orez si alte fainoase, de tipul foitajelor ori prajiturilor. Inlocuieste cu cateva migdale sau nuci, care sunt satioase, iti potolesc foamea si te hranesc cu minerale esentiale.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus