Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum sa te ingrasi sanatos

Cum sa te ingrasi sanatos

Chiar daca vrei a arati peste noapte mai implinita, nu e sanatos sa se intample asa. Nu intra in discutie sa mananci necugetat, ci dimpotriva. In principiu, este vorba tot de o dieta, un stil de viata, care trebuie urmat pe termen lung.

Apetitul, principalul vinovat

Ideea e ca mesele tale sa fie cat mai sanatoase. Daca vrei sa te ingrasi, e musai sa lucrezi la partea cu apetitul. Pofta de mancare exagerata este adesea factorul responsabil cu excesul ponderal. Bea un pahar cu vin inainte de cina si evita sa bei apa la masa, ca sa nu-ti strici foamea.

Reperul: IMChttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/04/25/dieta-ingrasare-2.jpg

Calculeaza-ti indicele de masa corporala (IMC). In functie de rezultat, te vei lamuri asupra kilogramelor pe care e musai sa le aduni si a numarului de calorii pe care trebuie sa le consumi zilnic. Mananca mai putin si mai des. Intocmai ca la cura de slabire, ai nevoie zilnic de 3 mese principale si de 2 gustari. Dar care nu inseamna sa te indopi cu hamburgeri si prajituri. Ideal ar fi sa te ingrasi echilibrat, cu jumatate de kilogram pe saptamana, nu sa-ti deformezi corpul si sa te trezesti cu probleme de sanatate din cauua deficitului de vitamine si minerale.

Model de meniu

Mic dejun: omleta din doua oua cu branza, salata de rosii si o cana de cacao cu lapte
Gustare de dimineata: un baton proteic si un fresh de portocale
Pranz: gratar de peste si cartofi copti, salata de porumb, ceapa verde si dressing de iaurt
Gustare dupa amiaza: o felie de paine integrala unsa cu unt de arahide sau un iaurt in care ai pus miere si nuci.
Cina: Supa crema de broccoli, gratar de vita cu orez basmati, salata cu legume de sezon si dressing Caesar (galbenus de ou, parmezan, ansoa, lamaie, ulei, usturoi).

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus