Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Cum scapi de grasimea de pe abdomen si coapse

Cum scapi de grasimea de pe abdomen si coapse

Grasimea de pe abdomen si coapse este una din cele mai mari probleme ale femeilor. Grasimea din aceste locuri se formeaza repede, dar dispare cu mare reutate si dupa mult efort. Indulcim efortul si iti aratam cum scapi de grasimea de pe abdomen si coapse ceva mai repede.

Grasimea de pe abdomen si coapse are doi inamici: miscarea si dieta echilibrata.

Aleargari usoare
Alearga cel putin 30 de minute de patru ori pe saptamana, cel putin. Acest ritm duce la intensificarea metabolismului. Vei arde mai multe grasimi, chiar si atunci cand nu faci nimic.

Exercitii intensehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/05/09/0008715999f-565x849.jpg
O repriza intensa de fitness la inceputul programului de gimnastica, cel putin de doua ori pe saptamana, este unul din trucurile cele mai bune pentru ca metoda determina arderea cu 20% mai intesa a grasimilor si mai ales grasimea de pe abdomen si coapse.

Dieta proteica
Proteinele trebuie sa faca parte din meniul de la micul dejun si de la masa de pranz. Consumul crescut de proteine favorizeaza arderea grasimilor si, in special, grasimea de pe abdomen si coapse.

Ceai verde si cafea
Si ceaiul verde si cafeaua au ca efect accelerarea metabolismul, cresc usor temperatura corpului si intensifica arderile.

Minim 1200 de calorii pe zi
Orice dieta care impune mai putin de 1200 de calorii zilnic este un dezastru pentru metabolism. Vei pierde masa musculara si vei acumula grasime. mai putin de 1200 de calorii duce la  infometare, iar in replica metabolismul va stimula depunerea de grasimi, ca masura de supravietuire. Solutia ideala, in cursul unei diete este diminuarea aportul de calorii in mod gradat cu cel mult 250 pe zi. O reducere brusca a aportului de calorii determina lenevirea metabolismului.

Nu sari peste mese
A trece peste o masa aduce perturbari metabolismului, care, daca nu primeste un aport alimentar regulat, va avea tendinta sa faca depozite. Este foarte important ca nici o masa sa nu depaseasca limita a 600 de calorii pentru ca peste aceasta valoare grasimea de pe abdomen si coapse se acumuleaza.

 


Lasă un răspuns

Sus