Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta alba – minus 4 kg in 4 saptamani

Dieta alba – minus 4 kg in 4 saptamani

Cu dieta alba, poti slabi 4 kg in 4 saptamani. Pregateste-ti frigiderul pentru alimente de culoare alba, pe care le vei repartiza zilnic in cinci mese echilibrate. Este o dieta sanatoasa, usoara si plina de nutrienti de care ai nevoie, detoxifianta si purificatoare, recomandata mai ales dupa excesele alimentare din perioada sarbatorilor.

3 reguli de aur

-> Bea zilnic 2 litri de apa, limonada fara zahar sau ceai (alb, soc, tei).

-> Nu manca dupa ora 19.00 (bea doar ceai si apa).

-> Uita de alcool si dulciuri.

Lista de cumparaturi

Alimentele recomandate, in majoritate albe, sunt foarte variate si sanatoase. Conopida, de exemplu, ofera aceleasi beneficii de prevenire a cancerului ca si broccoli, iar sulful din ceapa si usturoi preintampina cancerul de stomac si de colon. Alte alimente albe (carnea de pasare fiarta, pestele, branzeturile slabe) au foarte putine grasimi, iar ouale si ciupercile contin proteinele de care avem nevoie.

Daca te-am convins, iata lista de cumparaturi:

  • carne – peste (de apa dulce), pasare (de preferat, piept de pui/ gaina/ curcan), sunca de pui
  • legume si fructeorez, dovlecei, ceapa, varza alba, telina, pastarnac, andive, ciuperci, cartofi, conopida, pere, mere, struguri albi
  • lactate si oua – branza slaba de vaca, iaurt natural, chefir, smantana, lapte, oua (consumi doar albusul), paste

Meniu de dietahttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-2308.png

LUNI

  • Mic dejun: omleta din albusuri + 2 felii de paine + o cana cu ceai
  • Gustare: un iaurt
  • Pranz: 200 g peste + salata de andive
  • Gustare: un ceai + o felie de paine
  • Cina: pilaf cu ciuperci

MARTI

  • Mic dejun: 2 felii de paine + 50 g branza de vaci cu ceapa + ceai
  • Gustare: un pahar cu lapte
  • Pranz: supa de varza cu legume albe
  • Gustare: o para
  • Cina: paste cu sos de ceapa, ciuperci si usturoi + o lingurita de smantana

MIERCURI

  • Mic dejun: 2 felii de paine cu sunca de pui + ceai
  • Gustare: 1 ou fiert tare
  • Pranz: 150 g piept de pui fiert + conopida fiarta cu sos alb
  • Gustare: 10 boabe de struguri albi
  • Cina: 2 cartofi copti (mici) + salata de varza alba

JOI

  • Mic dejun: 2 felii de paine + telemea slaba de vaca + rondele de ceapa + ceai
  • Gustare: un iaurt
  • Pranz: supa-crema de legume albe
  • Gustare: un ceai
  • Cina: salata (100 g pui fi ert, varza, telina, mar, ou fi ert, zeama de lamaie si ulei de masline)

VINERI

  • Mic dejun: 2 felii de paine + 50 g branza de vaci cu ceapa si ardei gras + ceai
  • Gustare: un ceai
  • Pranz: o portie de sufleu de conopida
  • Gustare: o para
  • Cina: supa de varza cu legume albe + un pahar de chefir

SAMBATA

  • Mic dejun: omleta din albusuri + 2 felii de paine + o andiva + ceai
  • Gustare: 1 iaurt
  • Pranz: 200 g file de peste la cuptor pe pat de legume albe calite
  • Gustare: 1 mar

DUMINICA

  • Mic dejun: 2 felii de paine + sunca de pui + 2 castraveti + ceai
  • Gustare: un mar
  • Gustare: un iaurt
  • Cina: salata calda de conopida + o felie de paine

Avantajele dietei albe

Nutritionistii au descoperit ca fiecare culoare din fructe si legume reprezinta un fitonutrient – o componenta care aduce beneficii sanatatii noastre.

Mai mult chiar, consumand zilnic produse de o singura culoare, putem slabi intre doua si sase kilograme in patru saptamani.

Nu mai e un secret pentru nimeni ca aproape toate alimentele albe sunt foarte bogate in calciu. Desigur, il poti procura si din alte fructe sau legume, dar cele albe au un avantaj in plus: contin vitaminele A si D, indispensabile pentru fixarea calciului in organism.

 


Lasă un răspuns

Sus