Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta care creste imunitatea

Dieta care creste imunitatea


LUNI

  • Mic dejun: o cafea, un bol de branza de vaci, o felie de bagheta, un kiwi.
  • Pranz: supa crema de dovlecei, 150 g file de peste la gratar si salata de varza proaspata sau murata.
  • Cina: 60 g paste integrale cu suc de rosii, busuioc, 200 g conopida fiarta si un kiwi.

MARTI

  • Mic dejun: o cafea, o cana cu lapte si musli, o portocala.
  • Pranz: 80 g carne de vitel la gratar cu 100 g de ciuperci tot la gratar si salata de varza, 100 g de fructe de padure.
  • Cina: supa crema de legume si 2 oua fierte.

MIERCURI

  • Mic dejun: o cafea, 2 felii de paine integrala cu miere.
  • Pranz: 10 g cuscus cu parmezan, 100 g pui fiert si salata mixta din 100 g morcov, ridichi si rosii.
  • Cina: 150 g de peste la gratar, o felie de branza feta si un grepfrut.

JOI

  • Mic dejun: o cafea, o cana cu lapte si fulgi de porumb, o portocala.
  • Pranz: 100 g de carne fiarta de vita, un cartof mare copt, 2 kiwi.
  • Cina: o salata de cruditati din morcov, telina, mar, gulii, varza si un ou fiert.

 

VINERI

  • Mic dejun: o cafea, 2 felii de paine integrala cu 20 g miere.
  • Pranz: 60 g de orez cu ciuperci, 100 g broccoli fiert, un grepfrut rosu.
  • Cina: supa crema de legume cu o lingura de smantana, un morcov crud si o felie de cascaval.

SAMBATA

  • Mic dejun: o cafea, un bol de branza de vaci, o felie de bagheta, un kiwi.
  • Pranz: 200 g pui la gratar cu fasole verde fiarta, salata de sfecla cruda si un pahat cu suc de dovleac.
  • Cina: supa crema de dovlecei, 100 g sunca si un iaurt.

DUMINICA

  • Mic dejun: o cafea, jumatate de pui fiert la aburi, o felie de bagheta, o portocala.
  • Pranz: 150 g de curcan la gratar, salata verde, 100 g de ananas.
  • Cina: salata de fructe din kiwi, mar, para, portocala, banana si ananas.

GUSTARI
Aceste mici „pacaleli’ ale senzatiei de foame te ajuta sa-ti intaresti sistemul imunitar:

  • O felie de paine prajita cu branza tip brie
  • Un pahar de lapte probiotic
  • Un pahar cu suc de portocale
  • Un mar
  • O cana cu ceai verde
  • Un iaurt probiotic
  • Cateva bucati de ananas
  • Un kiwi
  • O portocala

NU UITA! Un pahar de apa calda cu lamaie este o bautura bogata in vitamina C ce reuseste sa stimuleze metabolismul daca e consumata dimineata, pe stomacul gol.

ARTICOL PRELUAT DIN REVISTA  

 

Comments

comments

Lasă un răspuns