Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta cu miere

Dieta cu miere

Mierea, alcatuita dintr-o combinatie de zaharuri naturale, poate declansa modificari metabolice care neutralizeaza pofta de dulciuri, iar inlocuirea zaharului cu miere in timpul zilei si adaugarea unei lingurite cu miere intr-o bautura calda inainte de culcare neutralizeaza mecanismele cerebrale responsabile pentru pofta de dulciuri.

Aceasta este baza pentru dieta cu miere care nu exclude din planul zilnic gustarile si deserturile interzise de obicei in alte cure de slabire. Corpul regleaza excesul de zaharuri prin eliberarea de insulina, care o filtreaza din sange si o depoziteaza ca grasime, acesta fiind mecanismul prin care se acumuleaza grasime si, implicit, kilograme in plus.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/12/10/dieta-miere-3.jpgIata care sunt regulile pentru dieta cu miere

Inlocuieste zaharul cu miere. Principalul vinovat pentru obezitate este zaharul, fiecare gram de zahar consumat fiind metabolizat in doua grame de grasime corporala. Renuntand la zahar si la indulcitorii artificiali, inclusiv la alimentele care contin zahar „ascuns”, elimini sursele pentru producerea de grasimi.

Dimineata, bea un pahar cu apa calda in care ati adaugat doua lingurite de miere. Folositi miere pentru a indulci ceaiul si cafeaua, si chiar la gatit – mierea este de doua ori mai dulce decat zaharul, asadar vei consuma catitati mai mici.

Renunta la alimentele bogate in sare, zahar si grasimi si alege alimentele hranitoare – cereale integrale, fructe si legume, peste, carne slaba – si renunta la gustarile bogate in zahar, la cipsuri si bauturi acidulate, la alimente prajite si procesate, la meniuri de fast-food si la produse de patiserie.

Baza pentru dieta cu miere care nu exclude din planul zilnic gustarile si deserturile interzise de obicei in alte cure de slabire. Corpul regleaza excesul de zaharuri prin eliberarea de insulina, care o filtreaza din sange si o depoziteaza ca grasime, acesta fiind mecanismul prin care se acumuleaza grasime si, implicit, kilograme in plus.

Alege carbohidrati nerafinati. Asta inseamna paine integrala, pastele si orezul brun care sunt bogate in fibre, favorizeaza digestia, sunt procesate mai lent in organism si mentin astfel mai mult timp senzatia de satietate.

Fara carbohidrati o zi pe saptamana. Incepe saptamana cu o zi fara paine, paste, produse fainoase, cartofi, orez si cereale, iar nivelul de insulina va scadea considerabil.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/12/10/dieta-miere-4.jpgConsuma proteine la fiecare masa. Proteinele prelungesc senzatia de satietate si mentin energia musculara. Alege proteine slabe pentru reducerea nivelului caloric si alegeti peste, pui, carne slaba de porc si de vita sau oua. Surse vegetale de proteine sunt humusul, untul de arahide, lintea, fasolea si leguminoasele.

Fructe si legume cat cuprinde. Include in dieta zilnica ca parte din dieta cu miere sase portii zilnice de fructe si legume, bogate in fibre si vitamine.

Alegeti produse lactate integrale. Studiile au aratat ca iaurtul integral satura mult mai bine decat cel degresat, iar alegerea ideala este iaurtul bio – delicios daca adaugati o lingurita de miere. Pentru a tine sub control numarul de calorii, nu consumati mai mult de o cutiuta de iaurt sau de branza proaspata. De asemenea, nu bea mai mult de 500 ml de lapte pe zi. Toate acestea pot fi indulcite cu miere in planul de dieta cu miere.

Cu aceasta dieta cu miere poti sa slabesti circa 2-3 kilograme pe saptamana. Dieta cu miere este un stil de viata si poate fi respectata pe o perioada lunga de timp.

 

 

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus