Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta pentru zonele critice – burta si coapse

Dieta pentru zonele critice – burta si coapse

Dieta pentru zonele critice – in fapt trei planuri alimentare diferite, din care alegi tu ceea ce se potriveste cel mai bine stilului tau! – este o incercare, dar rezultatele merita din plin efortul mai ales ca nu se lasa foarte mult timp asteptate. Dieta nu este usoara, dar nici nu este o catastrofa. Trebuie sa o respecti cu seriozitate si sa urmezi pas cu pas lanul alimenta, din meniul de mai jos. Nu sunt permise abateri. In plus este esential sa consumi circa trei litri de lichide pe zi, mai ales apa si ceaiuri din plante fara zahar.

PRIMA DIETA

Ziua 1

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml lapte degresat, 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite de magiun.
  • GUSTARE: o banana mica.

    Acest regim are 1.300 calorii pe zi. Urmeaza-l timp de 15 zile.

  • PRANZ: 70 g de orez integral cu suc de rosii proaspat (preparat din 200 g de rosii, condimente si o lingurita de ulei de masline), 100 g de somon la gratar si 100 g dovlecei fierti.
  • GUSTARE: un iaurt mic cu fructe.
  • CINA: un bol cu supa de legume, 50 g de sunca, salata verde cu ulei de masline si lamaie si un pahar de vin rosu.

Ziua 2

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml lapte degresat, plus 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite de magiun.
  • GUSTARE: un iaurt mic cu fructe.
  • PRANZ: 70 g paste integrale cu zeama de legume (preparata din 300 g dovlecei, 2 lingurite de ulei de masline, 2 felii subtiri de pastrama de vita si 100 g morcovi rasi).
  • GUSTARE: un kiwi mare.
  • CINA: o salata din mai multe tipuri de legume, o lingurita de ulei, 100 g ton in suc propriu si un pahar de vin rosu.

Ziua 3

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml lapte degresat si un pachet de biscuiti integrali de 25 g.
  • GUSTARE: 3-4 caise
  • PRANZ: rulouri de somon cu orez cu ulei de masline, telina olandeza, busuioc si 280 g de morcovi rasi.
  • GUSTARE: un iaurt simplu.
  • CINA: somon cu salata de verdeturi, cu o lingurita de ulei de masline si un pahar de vin rosu.

Ziua 4

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml lapte degresat si 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite de magiun.
  • GUSTARE: o banana mica.
  • PRANZ: 70 g de orz integral fiert in zeama de legume cu ardei grasi si o lingurita de ulei de masline, 100 g de piept de pui fiert, ierburi aromate, 100 g suc de rosii.
  • GUSTARE: un iaurt cu fructe.
  • CINA: salata verde cu o lingurita de ulei de masline, 100 g de mozzarela si un pahar de vin rosu.

Ziua 5

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 200 ml lapte degresat si 2 felii de paine integrala cu 2 lingurite de magiun.
  • GUSTARE: un iaurt cu fructe.
  • PRANZ: 70 g paste integrale cu 200 g vinete, ardei iuti, 100 g sardine marinate, zeama de lamaie, 100 g morcovi rasi.
  • GUSTARE: un kiwi mare.
  • CINA: supa-crema de legume (orice fel, dar fara cartofi si mazare), 60 g somon afumat, un pahar de vin rosu.

A DOUA DIETA

Un al doilea plan de dieta pentru zonele critice poate fi urmat a doua saptamana sau pur si simplu ca plan alimentar de dieta.

Ziua 1

  • MIC DEJUN:o cafea cu un cub de zahar si 100 ml lapte degresat, 30 g cereale, 2 prune.

    Acest regim are 1.300 calorii pe zi. In 2 saptamani, vei avea o masura mai mica.

  • GUSTARE: un iaurt integral.
  • PRANZ: 70 g paste cu suc de rosii proaspat, 100 g de vita fiarta cu salata verde cu o lingurita de uli de masline.
  • GUSTARE: o piersica.
  • CINA: 50 g de branza de capra, cu salata verde si ulei de masline si 50 g de paine.

Ziua 2

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 100 ml lapte degresat, 25 g biscuiti integrali, un kiwi mare.
  • GUSTARE: 100 g cirese.
  • PRANZ: 70 g de orez basmati, 100 g creveti decorticati (fierti la abur), 2 lingurite de ulei de masline si un praf de sofran.
  • GUSTARE: o inghetata de fructe (cam 50 g).
  • CINA: un ou fiert, 200 g fasole verde fiarta, 100 g cartofi fierti, o lingurita de ulei de masline, 50 g de paine si o banana mica.

Ziua 3

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 100 ml lapte degresat, 25 g biscuiti integrali, 2 prune.
  • GUSTARE: 25 g biscuiti.
  • PRANZ: 70 g orez, 10 g unt, un praf de sofran, 1 lingurita de parmezen, 200 g suc proaspat de rosii, 100 g merlucius.
  • GUSTARE: o felie de tort de inghetata (50 g).
  • CINA: chiftelute din 100 g morcov si un cartof, 100 g branza de capra, 200 g salata de fructe (kiwi, portocale, coacaze).

Ziua 4

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 100 ml lapte degresat, 30 g cereale, o piersica.
  • GUSTARE: un iaurt integral.
  • PRANZ: 70 g paste fierte cu o lingurita de ulei de masline, 100 g antricot de vita si salata verde cu legume.
  • GUSTARE: 2 caise.
  • CINA: salata verde cu o lingurita cu ulei de masline, 70 g sunca slaba, 100 g pepene si 50 g paine.

Ziua 5

  • MIC DEJUN: o cafea cu un cub de zahar si 100 ml lapte degresat, 30 g cereale, 100 g cirese.
  • GUSTARE: un iaurt integral.
  • PRANZ: paste fierte cu o lingurita de ulei de masline, 70 g pasta de rosii, un catel de usturoi, un ardei gras. Adauga 100 g piept de pui fiert cu ierburi aromate, 50 g salata de varza cu ulei de masline.
  • GUSTARE: o piersica.
  • CINA: supa-crema de legume, un ou fiert, 200 g cartofi fierti, o lingurita de patrunjel.

A TREIA DIETA

A treia dieta este cea mai severa dintre toate, dar rezultatele sunt mai mult decat interesante. Dieta nu este dificila, dar poate fi respectata doar de persoaele sanatoase! 

Ziua 1

  • MIC DEJUN: un pahar cu apa minerala, 200 ml suc de portocale, o cana cu ceai verde fara zahar. Plus 3 biscuiti cu secara, 3 lingurite cu miere, un iaurt degresat.
    Acest regim are 1.300 calorii pe zi. Urmeaza-l timp de 15 zile.
  • GUSTARE: 200 ml suc de grepfrut.
  • PRANZ: 150 g de vita la gratar, 30 g orez fiert cu o lingurita de ulei de masline si verdeata.
  • GUSTARE: o cana cu ceai verde, fara zahar.
  • CINA: 100 g branza de vaci, 200 g mazare fiarta, o lingurita cu ulei de masline. Adauga 100 g fructe de padure, 50 g paine fara sare.

Ziua 2

  • MIC DEJUN: un pahar cu apa minerala, 200 ml suc de portocale, o cana cu ceai verde fara zahar, 3 biscuiti cu secara. Desert 3 lingurite cu miere, un iaurt degresat.
  • GUSTARE: 100 g zmeura sau alte fructe de padure.
    Ca sa reduci din celulita, renunta la sare, zahar, dulciuri si salam. Consuma putine paste si mult ceai.
  • PRANZ: 150 g mozzarela, rozmarin, o lingurita de ulei de masline, 30 g de grau fiert, 20 g dovlecei fierti, menta proaspata.
  • GUSTARE: un iaurt integral.
  • CINA: un ou fiert moale, 300 g salata verde, 3 caise, 80 g paine fara sare.

Ziua 3

  • MIC DEJUN: un pahar cu apa minerala, 200 ml suc de portocale, o cana cu ceai verde fara zahar. Plus 3 biscuiti cu secara, 3 lingurite cu miere, un iaurt degresat.
  • GUSTARE: 100 g fructe de padure.
  • PRANZ: 150 g pui fiert cu rozmarin, busuioc si patrunjel, 30 g de orez fiert cu o lingurita de ulei de masline. Plus 200 g de fasole verde, un kiwi.
  • GUSTARE: o cana cu ceai verde si 2 prajiturele de ceai.
  • CINA: un ou fiert moale, 200 g mazare, 2 prune, 80 g paine fara sare.

Ziua 4

  • MIC DEJUN: un pahar cu apa minerala, 200 ml suc de portocale, o cana cu ceai verde fara zahar, 3 biscuiti cu secara. Desert – 3 lingurite cu miere, un iaurt degresat.
  • GUSTARE: o cana de ceai verde fara zahar si 2 prune.
  • PRANZ: salata din 100 g boabe de fasole rosie fierte, 300 g frunze de fenicul, o lingurita cu ulei de masline. Plus o salata mica de fructe de sezon.
  • GUSTARE: un iaurt degresat.
  • CINA: 100 g mozzarela, 2 tulpini de telina olandeza, o lingurita cu ulei de masline si putin piper, plus 80 g paine fara sare.

Ziua 5

  • MIC DEJUN: un pahar cu apa minerala, 200 ml suc de portocale, o cana cu ceai verde fara zahar. Plus 3 biscuiti cu secara, 3 lingurite cu miere, un iaurt degresat.
  • GUSTARE: 100 g fructe rosii.
  • PRANZ: 100 g somon fiert, 30 g grau fiert cu o lingurita de ulei de masline, 300 g de fenicul. Desert – o salata mica de fructe de sezon.
  • GUSTARE: o cana cu ceai verde si un iaurt degresat.
  • CINA: 125 g mozzarela, 200 g spanac fiert, 100 g fructe de padure, 50 g paine fara sare.

 


Lasă un răspuns

Sus