Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Diete rapide in 2 saptamani

Diete rapide in 2 saptamani

Dietele care te ajuta sa pierzi multe kilograme in timp-record sunt la mare cautare, dar de cele mai multe ori, iti priveaza organismul de energie, fapt care le transforma in alegeri nu foarte sanatoase.

Totusi, daca e mare urgenta si trebuie sa slabesti rapid, iata cinci variante de diete care te ajuta sa dai jos cam 6 kg in 2 saptamani, fara sa-ti pui in pericol sanatatea (cu conditia sa nu suferi de diabet, ulcer, gastrita, sindromul colonului iritabil sau alte afectiuni similare).

La final, dupa doua saptamani in care ai respectat cu sfintenie o dieta rapida, nici nu te gandi sa revii brusc la vechile obiceiuri alimentare. Daca o sa mananci haotic, nesanatos si in cantitati mari, risti sa pui inapoi kilogramele pierdute chiar mai repede decat le-ai dat jos.

Meniu complex cu putine calorii

  • MIC DEJUN: o cafea sau un ceai indulcite + 2 felii de muschi file + o rosie + o felie de paine integrala + un iaurt mic semidegresat.
  • GUSTARE: 1 mar.
  • PRANZ: piept de pui sau peste la gratar + salata verde.
  • CINA: salata din rosii, castraveti, ardei gras, o felie de branza feta si 2 lingurite cu ulei de masline + o felie de paine integrala.

Dieta cu iaurthttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/12/09/1-2461.png

  • MIC DEJUN: 1 iaurt + o lingura cu musli sau o cana cu sana + 2 biscuiti digestivi sau 1 iaurt de baut + 1 banana.
  • GUSTARE: 7 nuci sau 3 patratele de ciocolata neagra sau 5 caise uscate.
  • PRANZ: o salata cu sos de iaurt + o felie de paine de graham / broccoli sau conopida cu sos de iaurt.
  • GUSTARE: o cana cu chefir, iaurt, sana sau lapte batut + o felie de paine graham.
  • CINA: o ciorba cu legume sau carne la care adaugi o lingura sau doua de iaurt, dupa gust.

Dieta cu fructe si legumehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/12/09/1-2462.png

  • MIC DEJUN: o cafea sau un ceai indulcite + o banana.
  • PRANZ: o portie de legume la cuptor sau la tigaie (ciuperci, broccoli, conopida, rosii, ardei) sau 2 cartofi la cuptor cu putin unt si o portie mare de salata de varza.
  • GUSTARE: un morcov.
  • CINA: o farfurie cu ciorba sau supa de legume (conopida, gulie, fasole, cartofi, ciuperci).

Daca ti se face foame, ai voie sa mananci un fruct.

Dieta cu citricehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/12/09/1-2460.png

  • MIC DEJUN: o cafea indulcita + o felie de paine prajita + un ou + o portocala, un grepfrut sau cateva felii de pomelo.
  • GUSTARE: un pahar cu fresh de portocale sau de grepfrut.
  • PRANZ: orice fel de carne slaba la gratar + cartofi natur.
  • GUSTARE: cateva nuci.
  • CINA: un pahar cu fresh de portocale sau de grepfrut.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/12/09/1-2459.pngO zi pe saptamana se consuma doar citrice: fructele ca atare, fresh-uri sau suc.

Dieta cu cereale

  • MIC DEJUN si CINA: se mananca urmatorul amestec – un mar dat pe razatoare, 2 linguri cu cereale integrale si o lingurita cu miere.
  • PRANZ: o salata de ton (facuta din ton maruntit, salata iceberg, porumb dulce, suc de lamaie, ulei de masline, sare, piper) + o felie de paine cu seminte sau o salata de pui + o felie de paine cu seminte.
  • GUSTARE: un baton de cereale integrale.

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus