Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Exercitii care cresc masa musculata

Exercitii care cresc masa musculata

O silueta frumoasa are nevoie de o dieta sanatoasa (nu neaparat o cura de slabire) si de o strategie care sa mentina tonusul muscular, astfel ca aceste cateva exercitii care cresc masa musculara sunt si necesare, si binevenite.

Exercitiile care definesc masa musculara sunt necesare pentru ca aceasta inseamna stimularea arderii grasimilor, sustinerea masei musculare si dezvoltarea acesteia (in conditiile in care fibrele musculare consuma mai multe calorii pentru necesarul zilnic de energie decat alte tesuturi) dar si o eficienta metabolizare a glucozei din sange.

Aceste exercitii care cresc masa musculara sunt eficiente daca sunt facute 10 – 15 minute in fiecare zi. Iti vor asigura pofta de viata si tonus fizic. Daca reusesti sa treci la nivelul urmator si sa lucrezi intre 15 si 30 de minute in fiecare zi, ai atins formula ideala si te poti numara printre cei care au imunitate crescuta si sunt plini de energie.

Iata cele mai bune exercitii care cresc masa musculara si pe care le poti face acasa la tine.
 

A. Tine in maini greutati. Ideal acestea ar trebui sa aiba un kilogram si jumatate, aceasta fiind greutatea ideala pentru femei. Tine mainile indoite la nivelul umerilor. Apleaca-te intr-o jumatate de genuflexiune, tinand pieptul drept. Ridica-te, iar in timp ce te ridici, urca si greutatile mai sus de cap. Fa 12-15 repetari.

B. Stai asezata cu spatele la nivelul umerilor pe o canapea. Tine geneunchii indoitii la 90 de grade. Tine mainile paralele si ridicate cu greutatile in mana. Ridica-ti soldurile, astfel incat corpul, coapsele, bazinul si trunchiul sa formeze o linie dreapta. Coboara mainile in laterala, incet si ridica-le din nou la verticala, incet. Repeta de 10-15 ori.

Aceste exercitii care cresc masa musculara, lucreaza mai ales asupra bratelor, dar pun in activitate foarte bine si musculatura coapselor. Pachetul de exercitii poate fi inclus in programul zilnic. Rezultatele sunt laudabile si se vad dupa doua-trei saptamani de lucru in fiecare zi.  

Citeste neaparat
lectiile de fitness cu Tracy Anderson
 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus