Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Meniu pentru abdomen plat

Meniu pentru abdomen plat

Cu puțină mișcare și un meniu echilibrat, poți avea un abdomen de care să nu-ți fie deloc rușine.

Dacă pentru picioare e nevoie de mai multă muncă pentru a le subția, un abdomen cum îți dorești poți să obții ceva mai simplu, printr-o dietă variată și foarte echilibrată. Un meniu pentru o zi conține 1.500 de calorii. Poate părea mult la prima vedere, însă ar fi bine să te gândești că, înainte de toate, este un meniu sănătos, cu beneficii vizibile aduse frumuseții.

Micul dejun

  • o lingură cu afine
  • o lingură cu cereale integrale
  • două lingurițe cu alune crude
  • un iaurt mic

Amestecul este suficient de sățios pentru a-ți ține de foame până la mijlocul zilei. În felul acesta, micul dejun are aproximativ 360 de calorii, este sățios și sănătos, cu grăsimi bune și fibre care mențin multă vreme senzația de sațietate.

Prima gustare

  • o brânzică de casă (de preferat s-o alegi cu mai puțină grăsime, nu degresată complet).

Brânzica de casă nu are mai mult de 150 de calorii, este bogată în calciu și proteine – nutrienți de care femeile au nevoie din plin. Ca să obții o gustare mai interesantă, adaugă o linguriță cu scorțișoară și un pic de aromă de vanilie.

A doua gustare

  • legume feliate (ardei, morcovi, castraveți)
  • un bol mic de sos salsa (suc de roșii, ceapă, ulei de măsline, condimente și chili)
  • doi biscuiți (crackers) integrali

Dacă îți place mâncarea iute, acum e momentul să te simți în elementul tău. Poți să faci salsa cât de iute  îți place și suporți. Ardeiul iute ajută la arderea grăsimilor. Această gustare are în jur de 190 de calorii.

Prânzul

  • o felie de pâine de secară
  • salată de ton (ton la conservă în suc propriu, roșii, o linguriță cu muștar, două lingurițe cu iaurt)
  • salată asortată din morcov ras, roșii cherry, avocado tăiat în felii, stropită cu zeamă de lămâie și puțin ulei de măsline

Prânzul are în jur de 355 de calorii. Nu trebuie să te sperii de faptul că el conține carbohidrați și nici nu e nevoie să te ferești de ei ca de cel mai mare dușman al tău, fiindcă nu este cazul. Carbohidrații buni și bine dozați te ajută să slăbești și se pare că ei sunt responsabili de obținerea unei talii mai subțiri.

Cina

  • două bucăți de somon la grătar sau la cuptor
  • dovlecel și morcov la grătar
  • o cănuță cu orez brun fiert, cu semințe de dovleac

Preparatul de seară e bine să conțină proteine. Semințele de dovleac sunt aliatul abdomenului plat datorită faptului că sunt pline de grăsimi mononesaturate. Cina nu are mai mult de 460 de calorii.

Articol preluat din ediția de aprilie 2014 a revistei Femeia.
Autor: Irina Manolache
Sursa foto: Fotolia


Lasă un răspuns

Sus