Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Medicina naturista > Putina imunitate in plus

Putina imunitate in plus

 

Statistic luna februarie este cea mai grea pentru imunitate. Lipsa luminii naturale, lipsa vitaminei D şi vremea rece pun la încercare sistemul imunitar. Avem nevoie de puţină imunitate în plus pe care o poţi câştiga mancand patru legume miraculoase: varză, varză de Bruxelles, conopidă şi broccoli. Câte una în fiecare zi.

Sănătatea trece prin farfurie, iar puţină imunitate în plus se câştigă punând ce trebuie în farfurie. Dacă mânaci ce trebuie şi când trebuie, o mare parte din probleme, inclusiv răcelile şi virozele specifice sezonului rece şi umed, o să treacă pe lângă ţine fără să te atingă.

Pledoarie pentru varză, varză de Bruxelles, conopidă şi broccoli

Varză, varză de Bruxelles, conopidă şi broccoli sunt ideale pentru imunitate şi asta datorită unor compuşi specifici şi a unei concentraţii mari de sulf pe care toate aceste legume o conţin. Sulful funcţionează că un antiviral natural, foarte activ dacă atinge anumte concentraţii în organism. Iar cele patru legume asta fac, cresc concentraţia de sulf natural din organism şi impulsionează sistemul imunitar.

Toate aceste patru legume au capacitatea de a stimula secreţia de mucus la nivelul mucoaselor aparatului respirator, activează procesele imune de la nivelul tubului digestiv şi cresc imunitatea generală. Şi asta nu este tot. Aceste patru legume au că efect şi stimularea regenerării epiteliale la nivelul pielii.

În ceea ce priveşte efectele asupra sistemului imunitar şi beneficiile pentru imunitate, cele patru legume determină creşterea activităţi şi a reactivitati limfocitelor.

Legumele din această familie sunt pline de vitamine, sunt bogate în fibre, dar sunt sărace în calorii, aşa că se pot consumă în orice cantitate fără nici o grijă. În plus, conţin şi nişte compuşi care blochează sau încetinesc dezvoltarea celulelor canceroase, ceea ce este un alt avantaj major pentru imunitate, scrie Life Goes Strong.

Varză albă şi roşie nu trebuie să lipsească din meniul zilnic, cel puţin până în februarie. Ideală este şi varza murată. Manaca de câte ori ai ocazia varză murată. Are toate beneficiile celei crude, plus o doză importantă de vitamină C.

Varză de Bruxelles este o delicatesă dacă o fierbi în aburi şi o garnisesti cu ulei de măsline, suc de lămâie, sare şi mult piper peste care adaugi o mână zdravănă de fulgi de migdale uşor rumeniţi. Este un rasfăţ!

Conopidă este delicioasă fiartă în aburi, coaptă sau preparată sub formă de mâncărică, cu puţină smântâna şi multă verdeaţă.

Broccoli este unul din marile daruri făcute de natură omului. Este bogat în minerale şi vitamine şi activează toate sistemele de protecţie naturală. Copt sau fiert la aburi cu suc de lămâie şi puţin ulei este irezistibil. Cantităţile nu contează, pentru că valorea calorică este nesemnificativă. Să mai spunem că toate aceste legume sunt ideale în dietele vegetariene şi în curele de slăbit.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus