Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Sapte pasi pentru abdomen plat in 30 de zile

Sapte pasi pentru abdomen plat in 30 de zile

Am făcut o lită cu șapte pași simpli care te vor ajuta să ai un abdomen plat în 30 de zile. La această listă utilă se adaugă puțină voință și autocontrol, iar rezultatele vor fi pe măsura așteptărilor tale.

1. Redu aportul de calorii. Nu este nevoie să te înfometezi, ci doar să-ți reduci aportul caloric cu circa 500-600 de calorii. Monitorizează aportul caloric zilnic și coboar-l.

2. Nu mânca carbohidrați din cereale. Legumele au suficienți carbohidrați și un consum mare de legume este recomandat. Elimină pâniea, pastele și cerealele din dietă. Poți concuma o porție de cereale integrale la micul dejun.

3. Mănânca proteine la toate mesele. Proteine îți oferă toată energia de care ai nevoie, dar nu se depozitează sub formă de grăsime. Consumă carne albă, pește, ouă și elimină grăsimile.

4. O supă și un borcan de iaurt pe zi. Supele de legume și iartul sunt excelente pentru o nutriție sănătoasă și o cale care te vor ajuta să ai un abdomen plat. Iaurtul ar trebui să fie incluse în planul de dieta de zi cu zi. Adaugă supe limpezi sau creme de legume, dar cât mai puțin concentrate. Un truc: alege legume astfel încât supele să fie portocalii, rosii sau verzi si niciodata albe sau galbene!

5. Uită de caloriile goale. Uită de zahăr, dulciuri, sau alimente care au mai mult de 15% grasime

6. Fa antrenament cardio. Lucrează în fiecare zi cel puțin 15 minute musculatura abdominală, sari coarda sau mergi pe bicicletă.

7. Fă Yoga. Yoga te poate ajuta să scazi în greutate, dar este o excelentă cale pentru scăderea stresului și autocontrol. Stresul are legătură directă cu circumferința și grasimea abdominală.

Articol exclusiv online
Text: Otilia Ignat
Sursa foto: FreeDigitalPhotos


Lasă un răspuns

Sus