Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Scapa rapid de febra musculara

Scapa rapid de febra musculara

7 sfaturi pentru revenire rapida

  • Diminuezi durerea muschilor si-ti revii cat de cat din starea generala de moleseala daca aplici urmatoarele:
  • Incheie ora de sport cu exercitii de intindere a musculaturii. Acorda 20-30 de secunde fiecarei miscari de acest gen.
  • Fa o baie fierbinte cu sare. Stai la „inmuiat“ in cada cel putin 15 minute, ca sa se relaxeze muschii!
  • Ia o aspirina imediat dupa ce faci efort fizic. Are efect antiinflamator.
  • Bea foarte multa apa atat in timpul antrenamentului, cat si dupa. Pentru un randament crescut, muschii au nevoie de lichide.
  • Fa exercitii aerobe (cardio) usoare, care maresc fluxul sangvin si atenueaza durerile musculare.
  • Maseaza usor zonele dureroase,eventual cu un unguent antiinflamator.
  • Aplica pungi cu gheata pe muschii durerosi.

Citeste si: 7 beneficii nestiute ale sportului

Nutrienti pentru muschi trainici

Iata ce trebuie sa includa regimul tau alimentar ca sa nu te afecteze febra musculara la cote maxime:

  • Cereale, seminte, nuci, cacao, fructe uscate, somon, dovleac – sunt bogate in magneziu, mineral care ajuta la regenerarea fibrelor musculare.
  • Citrice, catina, broccoli – sunt bogate in vitamina C, care ajuta in procesul de generare a colagenului si intervine in respiratia celulara.
  • Migdale, spanac, varza, ulei de masline, de floarea-soarelui, sfecla rosie, mazare – sunt bogate in vitamine E, care protejeaza fibra musculara de efectul toxic al substantelor sintetizate in corp in urma efortului fizic.

Citeste si: 5 moduri de a pierde 5 kilograme

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus