Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Trucuri ciudate, slabit ca la carte

Trucuri ciudate, slabit ca la carte

Aceasta nu este încă o dietă de pierdut kilograme, nu e un îndemn la înfometare, ci este un set de trucuri despre cum să-ţi manipulezi organismul ca să-ţi ceară combustibil doar cât îi trebuie. Iată câteva trucuri ciudate, dar uşor de urmat pentru o siluetă subţire:

Stai în capul mesei!

Nu pentru că ai avea o poziţie importantă, ci fiindcă vei fi mai departe de zona centrală a suprafeţei mesei, unde sunt aşezate de obicei lucrurile îngrăşătoare: pâinea, sosurile, untul, chipsurile, alunele. Dacă poţi să te aşezi vizavi de o oglindă, cu atât mai bine: această poziţie va face apel la sentimentele tale şi te va determina să reduci cantitatea de mâncare ingerată cu aproape o treime!

Lasă pâinea la sfârşit!

Se pare că e mai important când consumi carbohidraţii decât dacă îi mănânci sau nu. În Israel, s-a făcut un studiu pe 100 de persoane obeze, îndem-nate să urmeze o dietă alcătuită din 20% proteine, 30% grăsimi şi 50% carbo-hidraţi. Subiecţii au fost împărţiţi în două grupuri: primul a mâncat carbohidraţi pe tot parcursul zilei, al doilea a consumat mare parte din aceştia la cină. După şase luni, subiecţii din cel de-al doilea grup pierduseră în greutate (grăsime corporală şi centimetri în jurul taliei), declarând că nu mai sunt hăituiţi de senzaţia de foame toată ziua.

Pozează-ţi mâncarea!

Nu ca s-o postezi pe Facebook, ci ca să ţii un fel de jurnal vizual al tuturor îmbucăturilor pe care le-ai mestecat de-a lungul zilei. După ce o să vizio-nezi slide-show-ul înainte de culcare, în mod sigur îţi vei pune în minte ca prezentarea de a doua zi să conţină mai puţine fotografii.

Fă beznă totală!

Asta înseamnă să adormi fără televizor, lampă de veghe sau alte surse de lumină. Un studiu făcut pe şoareci la Universitatea de Stat din Ohio a scos la iveală că animăluţele care dormeau pe întuneric deplin erau într-o formă fizică mai bună decât cele expuse mereu la lumină. Şoarecii din urmă aveau tendinţa de a mânca la cele mai nepotrivite ore, fiind predispuşi la obezitate.

Cere-i medicului vitamine!

Un studiu american efectuat pe 96 de femei timp de 26 de săptămâni a stabilit că una dintre cauzele inconştiente care ne determină să mâncăm mult şi haotic este dorinţa de a acoperi anumite nevoi nutritive ale organismului. Aşadar, fă-ţi analizele de sânge şi consultă un dietetician. S-ar putea să scapi numai cu un supliment alimentar!

 


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus