Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Trucuri pentru un posterior frumos

Trucuri pentru un posterior frumos

Inainte de a te da de ceasul mortii pentru ca fundul tau e prea dolofan, flasc sau plat, gandeste-te bine: ai facut tot ce-ti sta in putinta ca sa schimbi lucrurile? Repet, forma feselor nu ai cum s-o modifi ci (desi, prin gimnastica sustinuta, se poate obtine un contur mai ferm al fesierilor), insa un fund frumos inseamna si o piele catifelata, muschi tonifi cati, celulita zero, haine care te pun in valoare. Prin urmare, rezultatul unui intreg ritual de ingrijire, ale carui etape sunt descrise mai jos.

Popoul sushttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/fundart1.png

Cel mai mare dusman al feselor este sedentarismul, caci predispune la depuneri inestetice si la celulita, care te napadeste fara mila daca stai mai mult jos decat in picioare. Pe langa sportul in cadru organizat, de-a lungul intregii zile, poti face si alte miscari care sa-ti mentina fundul in forma:

  • Mergi pe jos ori de cate ori se iveste ocazia. Daca ai un autoturism frumos, din care nu-ti mai vine sa iesi, dar vrei si un fund apetisant, e timpul sa faci o alegere in acest sens.
  • Uita de lift. Cand ai de urcat nu neaparat 20 de etaje, ci doua sau trei, ia-o pe scari, fiindca mersul pe trepte e un excelent exercitiu pentru fesieri.
  • Indiferent de activitatea prestata, fie ca gatesti, esti in autobuz sau la dus, fa cateva exercitii de incordare si relaxare a posteriorului!

Ce sport sa alegi

Oricat de activa ai fi in viata de zi cu zi, de 2-3 ori pe saptamana, tot trebuie sa faci sport mai serios; in caz contrar, grasimea de pe sezut nu se da dusa cu nici un chip! Iata ce sporturi ajuta cel mai mult:

  • Alergarea. Vedetele de la Hollywood, cele slabe, tonificate si cu fund numai bun de etalat in reviste, nu-si incep ziua fara sa bifeze cel putin o jumatate de ora de jogging. Daca nu ti-e la-ndemana sa faci cateva tururi in jurul blocului, alearga macar la sala, pe banda.
  • Gimnastica aerobica tonifica, topeste grasimile si imbunatateste drenajul limfatic.
  • Inotul. Miscarile bratelor si picioarelor din timpul sedintelor de inot solicita intens muschii fesieri si micsoreaza talia, conturand armonios silueta.
  • Dansul sportiv. Ritmurile nebunesti de salsa, rock’n-roll sau rumba pun la treaba gambele, coapsele, fesele, dar si sufletul are de castigat cand dansezi…

 

Exercitii pentru acasa

Ori de cate ori ai timp, asaza pe covorul din sufragerie un prosop de plaja si fa urmatoarele doua exercitii, cele mai eficiente pentru tonificarea muschilor fesieri:

  • Ridicari ale picioarelor. Sprijinita pe palme si genunchi, ridica un picior, fara sa-l intinzi perfect, ca si cum ai vrea sa-ti lipesti talpa de tavan. Fa trei serii de cate 20 de astfel de miscari cu fiecare picior. In timpul exercitiului, pastreaza coloana cat se poate de dreapta si tine fundul incordat.
  • Ridicari de fund. Intinde-te pe spate cu picioarele indoite si usor departate, cu talpile pe podea. Strange bine fundul si ridica bazinul pana cand coapsele devin paralele cu podeaua. Fa 3-4 serii de cate zece astfel de miscari. Pentru persoane avansate: in timpul miscarii de ridicare a feselor, apropie genunchii. Astfel, vor fi solicitate mai multe grupe de muschi, inclusiv cei de pe interiorul coapselor.

Ingrijirea pielii de pe „obrajori”

Pielea de pe fese este mai aspra, nu respira bine si e predispusa iritatiilor de tot felul. De aceea, pasul cel mai important al ritualului de ingrijire este exfolierea, necesara pentru indepartarea celulelor moarte. De doua ori pe saptamana, in loc de gelul de dus obisnuit, foloseste altul cu scrub sau freaca bine pielea cu un burete de masaj. Incheie dusul cu un jet puternic de apa rece, cu efect deosebit de tonic. Aplica apoi o crema de corp hranitoare si gel anticelulitic in zonele cu probleme. In timp ce ungi cu crema fesele, n-ar strica un masaj circular si miscari scurte si ferme de ridicare a pielii (dinspre coapse spre talie). La stimularea circulatiei sangvine, contribuie si ciupiturile usoare, care combat celulita si ajuta crema de corp sa actioneze in profunzime.

In ce sa-l imbraci

De multe ori, un posterior perfect, care atrage toate privirile, datoreaza halucinanta sa aparitie unei perechi de jeansi bine alese. Oi fi avand tu fund frumos, dar pantalonul sau fusta in care-l imbraci pot sa strice tot tabloul sau, dimpotriva, sa-l desavarseasca! Iata ce sa porti daca vrei sa arati fabulos:

  • Jeansi cu fir elastic. Ridica si strang, insa evita-i daca ai kilograme in plus. Pentru a crea impresia de fese proeminente, alege dintre cei cu buzunare mari si aplicate.
  • Rochii clos sau cu drapaje. In rochie mulata, nu arata ispititor decat un fund perfect din nascare. Daca vrei sa ascunzi, dar si sa inciti, croielile cu pliuri si pense iti dezvaluie formele in cel mai senzual si discret mod cu putinta.
  • Fustele creion pun si ele frumos in evidenta un posterior bine conturat, dar materialul nu trebuie sa pocneasca pe tine, caci rezultatul nu e atragator, ci dizgratios, chiar vulgar.

 


Lasă un răspuns

Sus