STUDIU: Oamenii care mănâncă mai puțin TRĂIESC MAI MULT

Google Adaugă-ne ca sursă preferată în Google
STUDIU: Oamenii care mănâncă mai puțin TRĂIESC MAI MULT

Potrivit oamenilor de știință, persoanele care mănâncă mai puțin își pot prelungi durata de viață, specialiștii considerând că teoria restricţiei calorice ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire şi la ameliorarea unor boli cronice.
Se știe că postul (restricţia alimentară) are multiple beneficii pentru sănătate: de la o mai bună funcţionare a sistemului digestiv până la încetinirea procesului oxidativ ce are legătură cu îmbătrânirea celulară, notează CSID. Fie că ne referim la posturile ortodoxe de 40 de zile, la cele negre (fără alimente sau apă timp de o zi, două, trei pe săptămână ) sau la postul mic (numit aşa de medicul gastroenetrolog Shinya, cel care a scris “Enzima miracol”, ce propune o pauză de 16 ore pentru sistemul digestiv măcar o dată pe săptămână), momentele de restricţie alimentară sunt deja recunoscute pentru beneficiile lor. Citește AICI mai multe despre ce presupune teoria restricției alimentare.
Foto: www.pixabay.com

Urmăriți-ne și pe:
Cele mai citite
Avatar photoDe Ioana Bucur | 09 iunie 2026
De Ioana Bucur | 09 iunie 2026

Apariția recentă a lui Kate Middleton la nunta lui Peter Phillips, nepotul Regelui Charles, a fost intens comentată în presa britanică și pe rețelele sociale. Deși mulți admiratori ai familiei regale au lăudat eleganța și rafinamentul Prințesei de Wales, alții au considerat că alegerea vestimentară s-a apropiat periculos de o regulă nescrisă a nunților: evitarea […]

Citeste mai mult
Avatar photoDe Ioana Bucur | 08 iunie 2026
De Ioana Bucur | 08 iunie 2026

O fotografie publicată recent de Andreea Esca pe rețelele sociale, cu ocazia aniversării mamei sale, a generat un val neașteptat de reacții în mediul online. Imaginea, însoțită de un mesaj emoționant de „La mulți ani”, a atras rapid mii de aprecieri și comentarii, însă nu toate au fost pozitive. Vedeta PRO TV a ales să […]

Citeste mai mult
Abonează-te la canalul nostru de Whatsapp