Vrei să ai CIRCUMFERINȚA TALIEI mai MICĂ? Acesta este ALIMENTUL BANAL pe care trebuie să îl CONSUMI mai DES

Google Adaugă-ne ca sursă preferată în Google

Persoanele care mănâncă mai mult iaurt au circumferinţe ale taliei mai mici, un factor asociat adeseori cu sănătatea cardiacă, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Utrecht din Olanda, informează Reuters.
Mai multe studii anterioare au relevat faptul că persoanele care mănâncă iaurt au o greutate mai mică, depozite de grăsime corporală mai mici și circumferinţe ale taliei mai mici – însă nu era clar dacă acest aliment reprezenta cauza principală.
„Studiile care analizează în mod specific scăderea în greutate sunt foarte limitate”, a declarat coordonatoarea studiului, Irene Lenoir-Wijnkoop, cercetătoare la Universitatea Utrecht. Mai multe detalii AICI.
Foto: 123RF

Urmăriți-ne și pe:
Cele mai citite
Avatar photoDe Ioana Bucur | 09 iunie 2026
De Ioana Bucur | 09 iunie 2026

Apariția recentă a lui Kate Middleton la nunta lui Peter Phillips, nepotul Regelui Charles, a fost intens comentată în presa britanică și pe rețelele sociale. Deși mulți admiratori ai familiei regale au lăudat eleganța și rafinamentul Prințesei de Wales, alții au considerat că alegerea vestimentară s-a apropiat periculos de o regulă nescrisă a nunților: evitarea […]

Citeste mai mult
Avatar photoDe Ioana Bucur | 08 iunie 2026
De Ioana Bucur | 08 iunie 2026

O fotografie publicată recent de Andreea Esca pe rețelele sociale, cu ocazia aniversării mamei sale, a generat un val neașteptat de reacții în mediul online. Imaginea, însoțită de un mesaj emoționant de „La mulți ani”, a atras rapid mii de aprecieri și comentarii, însă nu toate au fost pozitive. Vedeta PRO TV a ales să […]

Citeste mai mult
Abonează-te la canalul nostru de Whatsapp