Esti aici
Femeia.ro > Sănătate > 6 moduri de a-ți îmbunătăți sănătatea pe termen lung

6 moduri de a-ți îmbunătăți sănătatea pe termen lung

cum iti imbunatatesti sanatatea

Sănătatea este cel mai de preț lucru pe care îl avem și e necesar să ne îngrijim corpul încă dinainte ca orice problemă să apară. Cele mai eficiente schimbări pe care le putem face sunt cele mici, dar care aduc beneficii nu doar imediat, ci și pe termen lung.

Iată cum să îți îmbunătățești sănătatea anul acesta:

Alimentația potrivită îți salvează viața

Nu e o exagerare! Numeroase boli sunt cauzate de o alimentație nepotrivită, iar deseori apelăm la medicamente pentru a ne rezolva problemele. Totuși, făcând schimbări sănătoase în alimentația ta, poți preveni multe afecțiuni și le poți trata pe cele existente, îmbunătățindu-ți sănătatea. Citește acest articol pentru a învăța care sunt acele mici schimbări care fac toată diferența.

Purifică aerul din casă

Știai că aerul din locuința ta poate fi mai poluat decât cel de afară? O soluție simplă este să decorezi cu plante, acestea purificând aerul. Studiile NASA au demonstrat că plantele de interior elimină și toxine precum formaldehida, compușii organici volatili (COV), monoxidul de carbon și benzenul. De asemenea, discută și cu colegii despre acest subiect, pentru ca spațiul în care lucrați să fie mai curat.

Alege produse de curățat naturale

Ingredientele din produsele de curățat ne pot afecta sănătatea, motiv pentru care din ce în ce mai multe persoane optează pentru cele naturale, făcute în casă. Acestea nu sunt deloc greu de preparat și, în plus, te ajută să faci și economii. Găsești aici câteva exemple și rețete.

Alege produse cosmetice naturale

Unele ingrediente pe care produsele cosmetice le conțin au fost legate de dezolvarea cancerului, defectelor din naștere, infertilității și a altor probleme de sănătate. Înlocuiește-le cu variante naturale, precum: ulei de măsline ca demachiant și hidratant, pastă de dinți din bicarbonat de sodiu, ulei de cocos, apă oxigenată și ulei de mentă, măști de față homemade etc.

Fă mai multă mișcare

Așa cum spuneam în acest articol, un stil de viață sedentar poate duce la obezitate, pierderea părului, apariția anxietății și depresiei, boli cardiovasculare, migrene și multe alte probleme de sănătate. Încearcă să mergi mai mult pe jos, să faci exerciții acasă sau să mergi la sală.

Relaxează-te

Ușor de zis, greu de făcut, nu-i așa? De fapt, nu. Există multe metode de a te relaxa, printre care lectura, coloratul, ascultatul muzicii clasice, meditația, yoga și multe altele, care nu îți ocupă mult timp. Acestea te pot ajuta să scapi de stres, unul din factorii care te pot îmbolnăvi.

 

Sursă foto: iStock

Comments

comments

Leave a Reply