Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Ce sa mananci pentru memorie buna

Ce sa mananci pentru memorie buna

Hidrateaza-te bine, fa-ti provizii de migdale si mananca cereale integrale la micul dejun.

Dar, pentru ca memoria fina cu efort se tine, trebuie sa te inarmezi cu disciplina si cu alte cateva ingrediente care sa nu-ti lipseasca din meniul zilnic.

Fructehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2013/01/30/fructe-art1.png

Cele mai bune pentru memorie sunt afinele (din cele congelate, din care poti face un smoothie savuros), merele (sucul de mere creste nivelul de aceticolina, care stimuleaza influxurile nervoase) si strugurii (contin quercitina, un antioxidant care imbunatateste procesul de memorare).

Legume

Bogate in nutrienti care nu au voie sa lipseasca dintr-o alimentatie echilibrata, unele legume sunt mana cereasca pentru memorie.

Cele mai bune sunt vinetele (o sursa importanta de antioxidanti care refac structura membranelor creierului), ceapa rosie (consumata zilnic, iti asigura quercitina optima pentru o memorie de fier), broccoli (prin continutul de vitamine si minerale iti face creierul puternic), sfecla rosie (sucul hranitor te energizeaza si-ti da o mai buna concentrare), fasolea si lintea (refac nivelul de glucoza, de care creierul e foarte dependent)

Carne

Nu te lipsi de grasimi. Cele furnizate de mare sunt cele care-ti fac cel mai bine memoriei si sanatatii in general.

Mananca somon (cea mai buna sursa de omega 3, esentiali pentru mentinerea echilibrului nervos), dar si creveti sau scoici, care contin, de asemenea, acizi grasi esentiali pentru functionarea cerebrala.

 

Comments

comments

Lasă un răspuns