Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta care te intinereste

Dieta care te intinereste

Nu numai tratamentele cosmetice, dar si unele alimente pot face minuni pentru tenul tau. Consumate cu regularitate, ele revigoreaza organismul si mentin pielea tanara mai mult timp.

Somonulhttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-865.jpg

Contine proteine care produc keratina si colagen, prevenind imbatranirea si uscarea pielii. In plus, este o sursa bogata de acizi grasi Omega 3, benefici pentru creier si sanatatea inimii.

Nucilehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-866.jpg

Acidul linoleic din nuci pastreaza pielea hidratata si elastica. In plus, nucile sunt bogate in fier, calciu, vitaminele C si E, protejeaza sistemul cardiovascular si au un continut ridicat de antioxidanti.

Capsunelehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-869.jpg

Vitamina C din capsune protejeaza rezervele de oxigen ale organismului, care sunt atat de necesare unui ten plin de viata.
Bonus: vitamina K, potasiu si acid folic.

Ananasulhttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-870.jpg

Acest fruct contine o combinatie de substante care aduc beneficii sistemului imunitar si digestiv. Vitamina C si betacarotenul sunt sursele unui ten ferm si catifelat.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-871.jpgMerele

Mentin pielea tanara prin continutul de vitamina C, fibra dietetica, flavonoizi si antioxidanti. In plus, au putine calorii si sunt perfecte in diete.

 

Cartofii dulcihttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-868.jpg

Vitamina C si betacarotenul din cartofii dulci formeaza un scut care protejeaza de efectele nocive ale razelor ultraviolete. In plus, vitamina E ajuta la refacerea calogenului.

Ouale

Albusurile, in special, au continut ridicat de proteine, chiar 100%, si putine calorii. Sunt extrem de hranitoare, dar nu ingrasa.

http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/03/21/1-872.jpgLaptele

Bogat in calciu, proteine si magneziu, laptele este esential pentru regenerarea celulara. Contine vitaminele D, K, B2 si B12, care ajuta la mentinerea starii de bine a intregului organism.

Daca vrei un ten mai tanar si mai luminos, tine o dieta de o saptamana bazata pe aceste alimente.

  • Nu fuma in timpul dietei!
  • Evita produsele sarate – sarea retine apa in organism.
  • Bea multa apa, ceai verde si suc proaspat de fructe.

Idei de meniu:

MIC DEJUN

  • un shake din 3 felii de anans sau mar, o jumatate de banana, 2 lingurite cu iaurt, 200 ml lapte batut, 3 nuci si 2 lingurite cu miere, bine amestecate in blender SAU
  • un pahar cu lapte batut, 2-3 felii de piept de pui rece si 1 rosie SAU
  • 50 g de cereale integrale mixate cu 100 ml lapte batut si cateva capsune

 

PRANZ

  • 200 gr de somon la gratar cu salata din spanac, salata verde, ulei de masline si otet balsamic

sau

  • omleta preparata dintr-un ou intreg si 2 albusuri

sau

  • 300 ml supa din cartofi dulci cu dovlecei

[Desert: salata din mere, ananas si capsune]

 

CINA

  • 200 de somon la gratar, 150 gr de legume la abur (broccoli, spanac, morcovi) si 1 cartof in coaja

sau

  • cartofi dulci fierti cu 1 lingurita de branza Feta rasa si salata de rosii si castraveti

sau

  • legume fierte in straturi: broccoli, spanac, morcovi.

 


Lasă un răspuns

Sus