Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Dieta cu grasimi sanatoase

Dieta cu grasimi sanatoase

Dieta cu grasimi sanatoase este una din solutiile cele mai bune pentru a scapa de depozitele adipoase. Dieta cu grasimi sanatoase actioneaza asupra depozitelor grase de pe abdomen, talie, fese si coapse. Ca efect general dieta cu grasimi sanatoase determina scaderea colesterolului rau, normalizarea trigliceridelor si echilibrarea generala a metabolismului. In plus, dieta cu grasimi sanatoasa imbunatateste calitatea pielii, te energizeaza si stimuleaza activitatea cerebrala.

Dieta cu grasimi sanatoase este o suma de reguli, care pot fi incluse in stilul de viata si care aduc rezultate excelente pentru sanatatea si frumusetea ta. Iata ce inseamna dieta cu grasimi sanatoase si cum trebuie folosite grasimile in favoarea sanatatatii tale, pentru a scapa de burta si pentru a activa metabolismul.

Dieta cu grasimi sanatoase inseamna introducerea in alimentatie, la fiecare masa, in fiecare zi a unor surse de grasimi buna, benefice cu  efecte asupra intregului organism. Toate aceste alimente minunate au in comun o concentratie mare de acizi monosaturati, vitamina E si vitamina A (vitamine cu efect puternic antioxidant), fibre si proteine de buna calitate.

Migdale

Acizii grasi monosaturati si vitamina E din migdale colaboreaza perfect si reduc concentratia de colesterol. Migdale sunt, de asemenea, o excelenta sursa de proteine si fibre vegetale.
Cum si cand le consumi: la micul-dejun, presara doua linguri de fulgi de migdale peste un iaurt degresat sau peste o portie de fructe de padure sau manaca 15 migdale crude la una din gustari.

Avocado

Este fructul care tine inima sanatoasa. Contine o foarte mare cantitate de acizii grasi monosaturati mai mare dacat in oricare alt fruct.
Cum si cand le consumi: prepara un piure simplu din jumatate de avocado, adauga suc de lamaie, sare si piper si mananca aceasta crema cu legume crude.

Seminte de in

Semintele si uleiul de in este cea mai buna sursa vegetala de omega 3 si acizi grasi monosaturati, iar pe langa faptul ca topeste grasimile abdominale, combate si bolile de inima, cancerul si boala Alzheimer.
Cum si cand le consumi: amesteca o lingur de seminte de in intr-un pahar cu ce fel de smoothie vrei tu sau intr-un iaurt, sau intr-o salata. Esential este sa fie crude.

Nucile Macadamia

Celebrele nuci sunt ideale in dieta, contin antioxidanti, omega 3 si acizi grasi monosaturati si foarte multe fibre care ajuta la digestie.
Cum si cand le consumi: piseaza doua linguri de nuci de Macadamia. Inmoaie o bucata de piept de pui sau de peste in lapte apoi tavaleste-o prin nuca pisata. Coace acest deliciu in cuptor si bucura-te de o masa perfect sanatoasa. Poti manca 3 nuci la o gustare, sau le poti pisa si adauga in bolul cu cereale de dimineata.

Untul de arahide

Doza recomandata este de o lingurita pe zi. Este ca si cum ai lua un supliment nutritiv natural. In acea lingurita cu unt de arahide se gasesc antioxidanti, vitamina E, magneziu, calciu, potasiu si vitamina B6.
Cum si cand le consumi: combina untul de arahide cu cereale integrale si o lingurita de fulgi de ciocolata neagra si vei avea cel mai bun desert.

Dieta cu grasimi sanatoase este o suma de reguli, care pot fi incluse in stilul de viata si care aduc rezultate excelente pentru sanatatea si frumusetea ta.

Ulei de maslinehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/06/05/dieta-grasimi-sanatoase-1.jpg

Este cel mai bun pentru gatit si salate, deoarece el contine cea mai mare cantitate de omega 3 si acizi grasi monosaturati dintre uleiurile de consum.
Cum si cand le consumi: prepara din pasta de tomate, ulei de masline si usturoi un sos pentru carnea la gratar sau salate.

Fistic

Dintre toate semintele, fisticul este cel care contine luteina si zeaxantina, doi carotenoizi care combat degenerescenta maculara persoanelor in varsta. Pe langa asta sunt foarte bogati in acizi grasi monosaturati.
Cum si cand le consumi: amesteca doua linguri de fistic cu doua linguri de branza de vaci proaspata, o lingurita de miere si doua linguri de fulgi de ciocolata si ai cea mai buna gustare. Poti manca 50 de grame de fistic (cantarit in coaja), crud pe zi.

Seminte de floarea-soarelui

Sunt foarte bogate in vitamina B, care joaca un rol important in protejarea impotriva bolilor inflamatorii si sunt o sursa excelenta de vitamina E. Sunt satioase si taie apetitul.
Cum si cand le consumi: presara doua linguri de seminte de floarea soarelui prajite in orice salata. Sau manaca un pumn de seminte crude la gustare. Poti face si sos din seminte de floarea soarelui, excelent pentru salte si bete de legume crude. O ceasca de seminte se tin in apa 12 ore. Totul se pune in blender. Adauga suc de lamaie, un catel de usturoi, sare si piper. Pune apa pana ajunge la consistenta dorita. Este delicios!

Nuci

Sunt foarte bogate in acizi grasi monosaturati, care ajuta la protejarea inimii si la pastrarea sanatatii creierului. In plus, nucile, topesc depozitele adipoase, si prin continutul ridicat de iod.
Cum si cand le consumi: Incearca sa amesteci paste din cereale integrale cu nuca macinata si fulgi de ciocolata amaruri. Este un fel de mancare care atinge perfectiunea.

Consuma alternativ, 2-3 din aceste surse de grasimi sanatoase in fiecare zi, si nu depasi cantitatile recomandate.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus