Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Grasimi care ajuta dieta

Grasimi care ajuta dieta

Ideea ca eliminarea grasimilor este o solutie pentru a scadea in greutate este eronata. In realitate exista grasimi care ajuta dieta si pe care le poti consuma tot timpul ca un aliat pentru mentinerea greutatii ideale.

Iata care sunt grasimile care ajuta dieta.

Carnea de vita cu grasime. Un raport a dovedit ca acest timp de carne contine o mare cantitate de omega 3, care este recunoscut pentru capacitatea de a reduce riscul bolilor de inima. In plus contribuie la dezintegrarea depozitelor adipoase. De consumat o data, de doua ori pe luna.

Uleiul de masline este bogat in polifenoli, care lupta foarte eficient impotriva cancerului si au capacitatea de a mobiliza depozitele adipoase vechi. Un studiu recent a dovedit ca o dieta bogata in ulei de masline activeaza un mecanism de sinteza a unui hormon responsabil pentru descompunerea grasimilor din organism.

Nuca de cocos
este un aliment bogat in grasimi saturate, din care mai mult de jumatate este acid lauric, care are capacitatea de a lupta cu bacteriile si de a imbunatati raportul dintre cele doua tipuri de colesterol. Consumul de ulei de nuca de cocos reduce ritmul de crestere in greutate.

Ciocolata neagra. Un studiu a dovedit ca barbatii care mananca 100 de grame de ciocolata neagra cu doua ore inainte de masa consuma cu 17% mai putine calorii. Explicatia sta in continutul de acid stearic care are capacitatea de a tine sub control senzatia de foame si de a induce senzatia de satietate mai devreme. Acidul stearic este principalul compus din untul de cacao, ingredient de baza din ciocolata. In plus grasimile naturale din cacao sunt extrem de pretioase pentru ca accelereaza metabolismul.

Numeroase studii au aratat ca migdalele te pot ajuta sa pierzi mai usor in greutate si asta in ciuda continutului bogat in grasimi. Un studiu a comparat doua diete pe parcursul a sase luni. Un grup a urmat un nivel scazut de grasimi si calorii, primul avand un consum de grasimi limitat la 18%, in aportul total de nutrienti, iar a doua dieta continea un raport de 39 la suta grasime din totalul nutrientilor, suplimentul de grasimi fiind asigurat de consumul de unt de migdale si migdale. Grupul care a consumat migdale a beneficiat de o scadere in greutate cu 50% mai accentuata.

Combina aceste surse de grasimi in dieta ta zilnica, in mod echilibrat. la cele deja mentionata adauga lapte integral, branza proaspata, avocado, nuci si clasicul peste gras. Toate acestea iti vor garanta si o stare de sanatate buna si o silueta de invidiat.(Otilia Ignat)


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus