Esti aici
Femeia.ro > Sănătate > Nutriție și diete > Gustări cu numai 100 de calorii. Cum să ții foamea și poftele sub control

Gustări cu numai 100 de calorii. Cum să ții foamea și poftele sub control

Credem că este foarte utilă o listă cu gustări care au cel mult 100 de calorii. Este utilă dacă respecți o dietă, dacă ești după dietă sau daca pur și simplu ai nevoie de soluții bune și sănătoase care să țină poftele și dorința de a rănțăi ceva, sub control.

Gustări de 100 de calorii cu legume

Toate cele de mai jos au mai puțin de 100 de calorii. Sunt bune, sănătoase și au calitatea de a atenua dorința de ronțăit, fără nici un fel de complicații pentru siluetă.

  • 2-3 morcovi. Nu trebuie decât să-i tăi în felii nu prea groase sau în bastonașe și să-i tot ronțăi. Odată cu gustul lor dulceag, primești o cantitate suficientă de fibre, vitamine și betacaroten, „platoșa naturală” împotriva ultravioletelor. În plus fac bine dinților.
  • Un castravete. O duzină de rondele sunt numai bune de ronțăit în loc de orice fel de biscuit aperitiv. Dacă îți plac mult, poți să mănânci 2-3 pe zi. Au conținut mare de apă și calorii puține. Sunt, în plus inamici de temeut pentru celulită.
  • O legătură de ridichi. Sunt hrănitoare datorită conținutului bogat în minerale, vitamine, glucide și amidon. Ridichile sunt un stimulant al sistemului imunitar și au și proprietăți diuretice, antitoxice, depurative și antianemice.Și sunt și foarte gustoase și s egasec prin magazine aproape tot anul.
  • Gulie. Crocantă, zemoasă și dulceagă – o minunăție de ronțăit, tăiată în felii nu prea groase sau bastonașe. Două gulii pe zi îți completează necesarul de vitamina C.
  • Roșii. Deși poate părea ciudat să mănânci roșii goale, simple să știi că sunt excelente și calmează și foamea și dorința de ronțăit. Roșiile cherry sunt cele mai bune. 8-10 roșii mici nu au mai ult de 100 de calorii. Le poți tăia in două și presăra pe deasupra puțin parmezan ras, în loc de sare. O sa adaugi 20 de calorii, dar vei avea o gustarie perfectă.

100 de calorii în fructe

Fructele sunt bogate în zaharoza și fructoză, dar consumate cu măsură, între mese, sunt soluția ideală pentru a satisface nevoia de dulce cu un aport caloric minim.

  • Două fructe de kiwi. Plin de vitamina C și de fibre, kiwi te relaxează și te revigorează eficient și sănătos. Este și un antidepresiv natural prin cantitatea mare de magneziu.
  • O banană. De preferință nu prea coaptă, pentru că indicele ei glicemic este mai scăzut, iar capacitatea de a ține de foame, maximă.
  • Un măr. Fibre, minerale și calorii puține, dar suficiente. Vorba lui Churchill: „Cu un măr pe zi, scapi de medic”.
  • O felie de pepene verde. Dacă scoți samburii pe îndelete și mesteci încet, trec vreo zece minute până o mănânci.
  • Trei caise. Sunt dulci ataât cât trebuie, aromate plăcut și un veritamil panaceu pentru piele.
  • O pară. Perele sunt unele dintre cele mai bune fructe. Au o cantitate mare de potasiu, mineral mereu insufiecient în organism și vin cu foarte multe fibre și vitamine. În plus sunt dulci, dar fără să-ți afecteze dieta.

Alte alimente

Uneori nici legume, nici fructele nu ne pot astâmpăra pofta de a mânca ceva. Există soluții și combinații care nu depășesc 100 de calorii și care îți pot da satisfacția de a fi mancat ceva bun și sănătos.

  • 12-15 măsline. Ideal e să alegi măsline verzi în suc natural, nu în ulei, și întregi – că să-ți fie mai ușor să te oprești și să nu mănânci prea multe.
  • Un ou de ciocolată. Chiar dacă nu pare, oul de ciocolată are doar 100 de calorii!
  • Un pahar cu lapte (200 ml și fără zahăr). Fie că e degresat sau de soia, proteinele și calciul lui te vor revigora imediat.
  • Două felii de jambon. Cu condiția să fie degresat, jambonul e alegerea ideală pentru o gustare, mai ales când ții regim. Cele 20 g de proteine îți taie poftă și nu cresc glicemia.
  • Un ou fiert. Alături de șuncă, oul se înscrie în rândul celor mai revigorante și sănătoase gustări.
  • Patru ouă de prepeliță. Ideale, sanatose și pline de minerale, ouăle de prepeliță ar trebui concumate mai des.
  • Două pătrățele de ciocolată neagră sunt rasfatțul care nu are mai mult de 100 de calorii și care te energizează și te bine dispune.
  • O felie de pâine graham și o linguriță rasă cu miere. Da! Împreuna au undeva în jur de 90-110 calorii în funcție de dimensiunea felii de pânie. Sunt combinația perfectă de minerale, fibre și satisfacție pentru facptul că ai mâncat ceva bun. Adaugă o ceașcă de ceai verde și e perfect!

Sfat!

Dacă ești preocupată cu adevărat de numărul de calorii, nu consuma niciodată sucuri de fructe sau legume. Oricât ar fi de sănătoase sunt bombe calorice. În plus orice combinație ai alege din lista de mai sus, adaugă neapărat un pahar cu apă. Va completa perfcet gustarea și va calma foamea și poftele.

Citește și:

sursa foto: pixabay.com

 

Comments

comments

Lasă un răspuns