Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Schimbari la minut

Schimbari la minut

Toţi vrem să fim sănătoşi şi să avem o viaţă cât mai lungă. Stilul de viaţă este un factor-cheie pentru sănătate, însă e greu şi frustrant să te încadrezi doar în şabloanele corecte pe care le propun specialiştii, iar schimbările drastice duc de multe ori la eşec. Ceva pentru sănătatea ta poţi face totuşi.  Îţi propunem câteva mici modificări, cu efecte nebănuite, în obiceiurile zilnice care te vor ajuta să ai un organism mai sănătos.  

Fă sport pentru somn bun

Mişcarea dis-de-dimineaţă porneşte motoarele organismului şi, în acelaşi timp, îi setează ritmul. Astfel, organismul va şti că ziua a început în forţă şi se va pregăti de somn peste 10-12 ore. 45 de minute de exerciţii dimineaţa îţi vor îmbunătăţi calitatea somnului cu 85%, dar chiar şi 15 minute de stretching la prima oră sunt de ajuns pentru un somn mai bun noaptea. Fă-ţi o astfel de rutină şi vei observa curând beneficiile.

Mănâncă un grepfrut pe zi

Studiile au arătat că un grepfrut pe zi reduce semnificativ riscul bolilor de inimă. Antioxidanţii din grepfrut scad nivelul trigliceridelor.

Bea zilnic chefir

Băuturile probiotice fac bine florei stomacale şi intestinale şi s-a demonstrat că ajută şi la prevenirea infecţiilor cu stafilococ, răspunzătoare de otite şi sinuzite. Un pahar cu sana, chefir sau iaurt probiotic te ajută să-ţi îmbunătăţeşti sistemul natural de apărare.

Bea cafea după efort

Cafeaua trezeşte creierul, iar după un efort mare, impulsionează organismul să ardă mai întâi grăsimea, iar asta te ajută să obţii mai repede silueta dorită.

Combină antiinflamatoarele cu cofeină

Cercetările au arătat că medicamen-tele antiinflamatoare luate cu cafea accelerează reducerea durerii şi efectul lor durează mult mai mult decât dacă ar fi fost luate cu apă.

Mănâncă pui cu broccoli

Mai mulţi antioxidanţi poţi obţine la o masă combinând alimentele bogate în seleniu, cum sunt carnea de pui, ouăle sau seminţele, cu cele care conţin sulf, respectiv broccoli, varză sau conopidă. Această combinaţie aduce organismului de zece ori mai mulţi antioxidanţi şi luptă eficient contra cancerului.

Ia vitamina B6 înainte de ciclu

Stările emoţionale sunt răvăşite de hormoni înaintea menstruaţiei, însă ele pot pot fi controlate cu 50 g de vitamina B6 pe zi. Dacă nu vrei să iei suplimente, poţi oferi această vitamină organismului şi consumând mai multă pâine integrală, banane şi seminţe crude.


Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus