Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Nutritie > Surse de calorii negative

Surse de calorii negative

Problema consumului de calorii dă bătăi de cap, iar alimente care sunt surse de calorii negative sunt cele mai bune alegeri în cursul dietelor şi al regimurilor hipocalorice. Alimente care conţin calorii negative sunt cele pentru care procesele de digestie şi asimilare consumă mai multe calorii dect cele care sunt aduse prin ingestia respectivului aliment. De regula alimentele care conţin calorii negative sunt cele care sunt foarte bogate în fibre şi mai ales în celuloza, zahar pe care organismul uman nu-l poate digera.

Iata care sunt cele mai bune surse de calorii negative. http://localhost/femeia/wp-content/uploads/2014/11/24/surse-calorii-negative-2.jpg

Grapefruit. Oferă o viteză în plus metabolismului şi te ajută să arzi o mulţime de calorii. Îţi taie rapid pofta de mâncare şi te ajută să te simţi “plin” pe o perioadă mai lungă de timp. Un grapefruit este bogat în fibre şi te ajută să-ţi stabilizezi nivelul de glucoză din sânge. Adaugă grapefruit la gustări, la salatele de fructe sau bea direct suc de grapefruit.

Ţelina. Această legumă minunată conţine, în mare parte, apă şi e bună ca parte dintr-o dietă echilibrată. Cel mai bine e să combini ţelina cu alte alimente (alte legume şi carne slabă).

Cereale integrale. Acestea conţin calorii negative numai dacă le consumi în cantitate rezonabila şi mai ales la masa de dimineaţă. o portie ideală înseamna două-trei linguri de cereale. Contează şi cu ce le combini, dar şi cantitatea de lichide pe care o consumi pe parcursul zilei, fibrele din cereale fiind activate numai la un consum corect şi constant de apă. Cerealele integrale scad riscul de a te alege cu o boală cronică. Pot reprezenta o parte importantă dintr-o dietă în condiţiile în care sunt digerate mai greu şi îţi dispare pentru o mai lungă perioadă de timp senzaţia de foame.

Cafea şi cafeină. Nimeni nu-şi imaginează cum ar putea arăta viaţa în momentul în care te trezeşti de dimineaţă şi nu ai posibilitatea să bei o cană de cafea. Cafeaua nu are calorii decît dacă adaugi zahar şi grasimi (frişcă sau lapte), dar chiar şi aşa efectul de activator al metabolismului rămâne. Cafeina face ca inima să se pună serios în funcţiune, sângele se oxigenează, activitatea metabolismului bazal creşte.

Seminţe de chimen. ideale pentru susţinerea unui metabolism activ şi ideale în dieta femeilor, o linguriţă, două de seminţe de chimen pe zi pot face minuni, mai ales dacă sunt consumate constant. Seminţele de chimen conţin proteine, fibre şi omega-3. Seminţele de chimen suprimă apetitul şi pun la treabă glucagonul, hormonul care ajută la topirea caloriilor. Înmoaie nişte seminţe timp de 15 minute şi se vor umfla de 10 ori mai mult decât dimensiunea lor actuală. Te vor ajuta să nu mănânci mai mult decât ai nevoie. Poţi să le adaugi la gustări, salate sau iaurt.

 


Lasă un răspuns

Sus