Esti aici
Femeia.ro > Sanatate > Dieta si fitness > Un abdomen plat in 10 pasi

Un abdomen plat in 10 pasi

Extermina bacteriile rele

Intr-un organism sanatos, exista in jur de 85% bacterii prietenoase si 15% din cele daunatoare. Insa mancarea nesanatoasa care ne place atat de tare inclina balanta in favoarea microorganismelor cu efecte nocive, care te fac sa arati balonata. Ca sa preintampini acest neajuns si sa-ti recapeti talia supla, trebuie sa elimini din meniu sau cel putin sa limitezi toate alimentele care duc la inmultirea bacteriilor rele.

Printre ele, se numara alcoolul, carnea, sucurile acidulate. Fii atenta si la medicamentele pe care le iei, in special daca este vorba de antibiotice – acestea deregleaza rapid flora intestinala!

Fa o baie antitoxinehttp://localhost/femeia/wp-content/uploads/2012/08/20/abdomen-art12.png

Mizeaza pe sarea amara – doua cani cu acest tip de sare adaugate in apa de baie o data sau de doua ori pe saptamana stimuleaza arderea grasimilor si totodata calmeaza durerile musculare, previn constipatia si intaresc imunitatea. Pe langa meniul ales cu grija, acest ritual te ajuta sa elimini toxinele si sa arati mai supla.

Mai putin foc

50% din mancarea pe care o ai in farfurie ar trebui sa fie cruda. E vorba de legume, pe care este indicat sa nu le prepari termic. Daca o faci, pregateste-le la aburi. Cu cat le tii mai mult pe foc, cu atat scade cantitatea de vitamine.

Masajul face minuni

Nu trebuie sa masezi neaparat burtica daca vrei sa elimini grasimea din aceasta zona. Si masajul talpilor sau al spatelui este la fel de benefic, pentru ca te ajuta sa te relaxezi, eliberand hormoni benefici siluetei.

Somn pentru talie de viespe

Corpul uman este programat sa se odihneasca de la apusul soarelui pana la rasarit. Cum acest obicei a fost dat demult uitarii, ai grija sa te odihnesti opt ore pe noapte! In lipsa somnului suficient si odihnitor, hormonul responsabil cu reglarea poftei de mancare nu mai este eliberat corect. In plus, si metabolismul are de suferit. Astfel, daca nu dormi suficient, mananci mai mult, iar grasimea se depune mai usor.

Nu sari peste micul dejun

Micul dejun este o masa importanta si pentru sanatate, si pentru abdomen. Regula spune ca trebuie sa mananci dupa cel mult o ora de la trezire – altfel, organismul resimte lipsa hranei si tinde sa compenseze pe parcursul zilei.

Nu-i nimic daca n-ai timp pentru o masa copioasa, mananca pe fuga un iaurt cu miere sau un fruct si cateva nuci.

Mananca… grasimi

Dar nu de orice fel. Pe cat de nocive pentru sanatate si silueta sunt grasimile saturate din produsele de patiserie, cartofi prajiti, carne grasa ori mezeluri, pe atat de benefice pot fi grasimile bune.

Se gasesc in avocado, nuci, migdale, peste ori uleiuri precum cel de masline sau rapita. Te ajuta sa scapi indeosebi de colaceii de pe abdomen daca le consumi ca atare ori le adaugi in salate sau cand gatesti.

Mai lasa televizorul

Prea mult timp petrecut in fata calculatorului sau televizorului creste riscul de celulita si de a acumula kilograme in plus, mai ales daca ai obiceiul sa ciugulesti bunatati cat timp te relaxezi. E drept, dupa o zi de munca, o ora petrecuta tolanita pe fotoliu este bine-venita, dar ce depaseste acest timp trebuie inlocuit cu putina miscare.

Ai grija la gluten

Multe persoane au intoleranta la gluten fara ca macar sa stie, fapt ce afecteaza digestia si duce la un aspect bombat al stomacului de fi ecare data cand consuma alimente care-l contin. Evita painea, pastele, cerealele din grau, secara sau orz, biscuitii, dulciurile care au gluten in compozitie si vei fi uimita de rezultate.

Mizeaza pe alimentele antikilograme

Daca vrei o talie de model, sunt cateva alimente care n-ar trebui sa-ti lipseasca:

  • legumele verzi (broccoli, sparanghel, avocado), dar si cele viu colorate (rosii, morcovi)
  • iaurt
  • carne slaba de curcan sau peste
  • afine, pepene galben si alte fructe nu prea bogate in calorii.

Comments

comments

Lasă un răspuns

Sus